توقف پرسپولیسی ها مقابل فولاد در اولین حضور تماشاگران ، ناکامی و حسرت سرخ ها با دومین تساوی در لیگ برتر

به گزارش مجله فناوری، تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر در مصاف با فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد.

توقف پرسپولیسی ها مقابل فولاد در اولین حضور تماشاگران ، ناکامی و حسرت سرخ ها با دومین تساوی در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران آنلاین تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر از هفته دوم میزبان فولاد بود که سرخ پوشان با ارائه نمایشی نه چندان مطلوب در حضور پرشمار هوادارانش در استادیوم آزادی مقابل شاگردان جواد نکونام با تساوی صفر بر صفر متوقف شدند.

تیم پرسپولیس در حالی در این بازی متوقف شد که مهدی ترابی در نیمه نخست فزونین فرصت سرخ ها را برای گلزنی از دست داد و ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نیمه دوم هم بازی فشرده فولاد اجازه خلق موقعیت را از تیم گل محمدی گرفت تا دو تیم در حساس ترین ملاقات هفته به یک امتیاز بسنده نمایند.

شاگردان یحیی گل محمدی با این تساوی برای دومین بازی متوالی از آغاز لیگ باز هم به فزونی نرسیدند و با 2 امتیاز در کنار فولاد 2 امتیازی در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

شاگردان جواد نکونام نیز با این 2 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، گولیسیانی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا(46- امید عالیشاه) سعید صادقی(78- محمد عمری) میلاد سرلک، مهدی ترابی(1+90- شرزود تمیروف) مهدی عبدی(78- حامد پاکدل) و سروش رفیعی(80- سینا اسدبیگی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری(86- علیرضا کوشکی) موسی کولیبالی، مجید علیاری(90- علی قربانی) حمید بوحمدان، محمد آبشک(90- احمد عبدالله زاده) احسان پهلوان، وریا غفوری(62- آیاندا پاتوسی) عارف آقاسی و سعید آقایی(86- وحید حیدریه)

سرمربی: جواد نکونام

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1627

به "توقف پرسپولیسی ها مقابل فولاد در اولین حضور تماشاگران ، ناکامی و حسرت سرخ ها با دومین تساوی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پرسپولیسی ها مقابل فولاد در اولین حضور تماشاگران ، ناکامی و حسرت سرخ ها با دومین تساوی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید