آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراقی خاطرنشان کرد که درپی حمله به پایگاه عین الاسد، نیروهای عراق و نیروهای ائتلاف بین المللی به حالت آماده باش درآمده اند.

آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق

براساس این گزارش؛ منابع امنیتی عراقی اعلام نمودند که نیروهای عراقی و نیروهای ائتلاف بین المللی در داخل پایگاه عین الاسد در غرب عراق از بیم حملات احتمالی دیگر به حال آماده باش درآمده اند.

همزمان سخنگوی ائتلاف بین المللی اعلام نمود که حمله به پایگاه عین الاسد که صبح امروز شنبه رخ داد تلفاتی به دنبال نداشته است اما سبب ویرانی آشیانه هواپیماها شده است.

وی اضافه کرد که تحقیقات درباره زوایای حمله به این پایگاه آغاز شده است.

این در حالی است که قبلا مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش این کشور، بیانیه ای را در مورد گزارش های منتشر شده پیرامون حمله پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در استان الانبار منتشر نموده بود.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: یک پهپاد انتحاری بامداد امروز در پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار سقوط نموده است. تا به امروز هیچ خسارتی در عین الاسد مشاهده نشده است.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که بعضی منابع عراقی بامداد امروز، از حمله پهپادی به پایگاه هوایی عین الاسد خبر دادند.

بامداد امروز بعضی منابع در این خصوص گزارش داده بودند که این حمله با پهپاد اجرا شده و آژیرهای خطر در پایگاه مذکور فعال شده است.

این دومین حمله طی چند روز گذشته به عین الاسد به شمار می رود. منابع عراقی عصر سه شنبه هفته گذشته نیز از حمله راکتی به پایگاه هوایی عین الاسد خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1156

به "آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید