اجرای یک نمایش به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله فناوری، شما باید بهار خانم باشید به کارگردانی شهریار ناصرآبادی از بیستم دی ماه به صحنه می رود.

اجرای یک نمایش به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شما باید بهار خانم باشید! عنوان نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی شهریار ناصرآبادی از 20 دی ماه در سالن نمایش فرهنگسرای غدیر شهریار به روی صحنه رفته است و بعد از سه روز اجرا با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شده است.

این نمایش قرار است در صورت استقبال خوب، برای مدت بیشتری روی صحنه باشد. در این نمایش حسن اسدی بازیگر نام آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر به همراه شهریار ناصر آبادی، فاطیماغفوری، سارا حدادی، هلنا بلبلی، نیما رهگذر، سیدعلی حسینی و پوریا تنهایی به ایفای نقش می پردازد.

بنا به این گزارش، این نمایش ملودارمی اجتماعی است که به ضرورت حفاظت از خانواده به عنوان اساسی ترین رکن جامعه تاکید ویژه دارد، این اثر نمایشی رفتار ها و کنش های ناهنجار امروزِ جامعه را در قالبِ معمایی پلیسی، واکاویی می نماید.

این کار سعی دارد در قصه ای که روایت می نماید به لزوم تحکم خانواده تاکید کند. عوامل این اثر نمایشی در اقدامی خیرخواهانه تمامی عواید حاصل از فروش شنبه شبِ (28 دی ماه) را به آسیب دیدگان سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهند داد.

از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران کارگردان: هادی رنگین کمان، مهدی عبدالملکی، فاروق ناصر آبادی، کارن ناصرآبادی/ منشی صحنه: مریم جوینی/ طراح لباس: فرنیا احمدوند/ طراح صحنه: شهریار ناصرآبادی/ طراح و اجرای گریم: سعید کیانی/ عکاس: هادی صمدی/ طراح بنر: علی رضا بابایی/ طراح پوستر و عکاس: رقیه عطااللهی/ مجری نور: مجتبی قدیری/ موسیقی: امیر دهقان پور، فاروق ناصرآبادی/ طراح و سرپرست گروه حرکت: سهراب فلاح/ گروه حرکت: امیرحسین نیلقاز، جواد اینانلو، یاسین محمدی، امیر حسین حدادی، یاسر وکیلی.

این نمایش کاری از گروه افسانه هاست که تا 30 دی ماه 1398 در فرهنگسرای الغدیر، شهریار همه روزه به ساعت ساعت 18 به روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 227

به "اجرای یک نمایش به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای یک نمایش به نفع آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید