اصلاح تعرفه های تجاری ناجی ارتباط بین آمریکا و چین می شوند؟ ، شرایط هواوی در هاله ای ابهام (تور چین ارزان)

به گزارش مجله فناوری، بعضی منابع مطلع وابسته به کاخ سفید مدعی شده اند که شاید توافق در تعرفه های تجاری بین چین و ایالات متحده بتواند به عنوان تسهیلگر شرایط تجاری بین دو کشور عمل نموده و به عبارتی هواوی را از شرایط فعلی نجات دهد.

اصلاح تعرفه های تجاری ناجی ارتباط بین آمریکا و چین می شوند؟ ، شرایط هواوی در هاله ای ابهام (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش بینی می گردد که شرایط بحرانی هواوی به زودی خاتمه یابد این موضوعی است که حتی رئیس انجمن صنایع تجاری ایالات متحده نیز به آن تاکید دارد.

گری شاپریو، مدیر CTA، اظهار داشت که انجمن صنایع تجاری ایالات متحده در پی بعضی تغییرات بلند مدت و کوتاه مدت است و این برنامه ها بیشتر در محور تعرفه های مالیاتی خواهند بود. برنامه هایی که می توانند آمریکایی ها را نیز تحت تاثیر قرار دهند. وی ادامه داد : مکزیک یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایالات متحده است و مسئولیت 41 میلیارد دلار کالاهای مصرفی از بخش کالاهای تکنولوژی را بر عهده دارد. بنابراین ما برای رشد و اصلاح این بازار برنامه هایی ویژه داریم.

اما به نظر می رسد این اظهارات فقط رویه مجرا است و در اصل این اصلاح قوانین با هدف تغییر شرایط هواوی است. در ماه نوامبر گذشته، ترامپ پیشنهاد 10٪ مالیات برای گوشی ها و لپ تاپ های ساخت چین را بیان کرد و این حرکت به طور بالقوه قیمت بعضی تلفن ها و کامپیوترها را افزایش داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1684

به "اصلاح تعرفه های تجاری ناجی ارتباط بین آمریکا و چین می شوند؟ ، شرایط هواوی در هاله ای ابهام (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح تعرفه های تجاری ناجی ارتباط بین آمریکا و چین می شوند؟ ، شرایط هواوی در هاله ای ابهام (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید