این سلاح ها از آینده آمده اند!، عکس

به گزارش مجله فناوری، وقتی در خصوص اسلحه های جالب و آینده نگر می شنوید، اولین افکار شما احتمالاً حول محور فیلم های علمی و تخیلی شکل می گیرد. خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که بعضی از این سلاح های آینده نگر در واقع وجود دارند.

این سلاح ها از آینده آمده اند!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، AA12 Atchisson Assault Shotgun، این تفنگ یک تفنگ ساچمه ای اتوماتیک است که می تواند 300 گلوله در دقیقه شلیک کند. این اسلحه فقط در قالب یک سلاح تمام اتوماتیک عرضه می گردد. AA-12 در ابتدا در سال 1972 به وسیله Maxwell Atchisson ساخته شد. مدل فعلی بیش از 18 سال پس از فروخته شدن به نیروهای پلیس کماکان در حال بروزرسانی است.

XM25 CDTE، یک نارنجک انداز است که نارنجک ها را مانند توپ فوتبال در هوا مارپیچی می نماید. CDTE مخفف Counter Defilade Target Engagement است، به این معنی که نارنجک را می توان ردیابی کرد و تنظیم کرد تا در لحظه مناسب منفجر گردد. این سلاح با نام های پانیشر و سیستم انفجاری نیمه اتوماتیک هوا نیز شناخته می گردد. این تفنگ برای اولین بار در سال 2010، عرضه شد. XM25 CDTE نارنجک های 25 میلی متری را شلیک می نماید که در هوا نزدیک هدف منفجر می شوند. با این حال، فاصله انفجار را می توان به صورت دستی تا 10 فوت کوتاهتر یا دورتر تنظیم کرد.

ZiP Pistol، این نوع تازه از تپانچه یکی از بسیاری از اسلحه های آینده نگرانه است که اسلحه کلاسیک را بازطراحی می نماید. تپانچه ZiP از پلاستیک در این اسلحه استفاده می نماید تا فضایی را برای سفارشی سازی با چسباندن انبرهای بلند و گیره های مهمات بزرگ باقی بگذارد.

این تفنگ از نظر شکل بسیار نامتعارف است. یک بدنه کامل پلیمری، با قطعات آلومینیومی و دارای یک بشکه فولادی 5.2 اینچی است.

PHASR Rifle، به وسیله وزارت دفاع ایالات متحده ساخته شده است. این تفنگ آینده نگر هنوز در مرحله نمونه اولیه است و یک سلاح غیر کشنده است که برای کور کردن اهداف طراحی شده است.

حیوانات در آینده این شکلی خواهند شد!/ عکس

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

تفنگ PHASR یک سلاح لیزری کور کننده است که هدف را به طور موقت منحرف و کور می نماید. اگرچه پروتکل سازمان ملل در خصوص سلاح های لیزری کورکننده سلاح های لیزری را در سال 1995 ممنوع نمود، PHASR از این ممنوعیت مستثنی است زیرا اثرات آن موقتی است و آن را به یکی از مفیدترین تفنگ های آینده نگر تبدیل می نماید.

منبع: VOCAL.MEDIA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1779

به "این سلاح ها از آینده آمده اند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سلاح ها از آینده آمده اند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید