تاریخ عرضه بازی بایوشاک، طور Atomic Heart اعلام شد

به گزارش مجله فناوری، بازی قلب اتمی (Atomic Heart) یک عنوان در سبک اول شخص شوتر است. این بازی حالت ترکیبی قدیم و تازه داشته و به وسیله شرکت ماندفیش (Mundfish) ساخته شده است. حال این شرکت تاریخ عرضه دقیق این بازی را اعلام نموده است. همینطور اینکه یک تریلر با جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شد و نشان داد که هواداران با چه سبکی از اکشن روبرو هستند.

تاریخ عرضه بازی بایوشاک، طور Atomic Heart اعلام شد

بازی قلب اتمی در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه سال 2023) عرضه خواهد شد. در اصل این تاریخ عرضه چیزی نبود که هواداران منتظر آن بودند. قلب اتمی قرار بود در انتهای سال 2022 میلادی عرضه گردد. سپس این بازی با تأخیر روبرو شده و علت آن هم بهبود کلی و برطرف مسائل بازی اعلام شد. شرکت سازنده میخواهد تا قلب اتمی را در کامل ترین حالت ممکن عرضه کند.

تریلر اخیر این بازی اطلاعات جدیدی را از این بازی به ما نشان نمی دهد. اگر تاریخ عرضه را در نظر نگیرید، صحنه های بازی همان مواردی هستند که در گذشته آن ها را دیدیم. شما با خشونت زیاد و عجیبی روبرو هستید. بازی در شوروی جریان داشته و مردم دچار آزار و اذیت حکومت هستند. از طرفی ربات های عجیبی هم در این جهان وجود دارد. بحث اینجاست که هواداران بسیار مشتاق این بازی هستند و به همین علت شرکت سازنده باید هرچه زودتر آن را عرضه کند.

قلب اتمی یکی از عناوینی بود که به صورت کاملاً ناگهانی معرفی گردید. ماندفیش در ابتدا یک تریلر بسیار زیبا از آن منتشر نموده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. نکته جالب اینجاست که پس از گذشت 3 سال از معرفی این بازی همچنان اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. تنها چیزی که ما می دانیم این است که در دوران شوروی جریان داشته و ترکیبی از قدیم و آینده است.

به طور کلی قلب اتمی شباهت زیادی به عناوین بایوشاک (Bioshock) دارد. از این رو افراد زیادی این دو را با هم مقایسه می نمایند. حال باید صبر کرد و دید که شرکت سازنده در زمان عرضه این بازی چگونه عمل خواهد نمود.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1668

به "تاریخ عرضه بازی بایوشاک، طور Atomic Heart اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی بایوشاک، طور Atomic Heart اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید