ترامپ: دموکراتها افرادی ضدِّوطن هستند

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ در سخنان خود در یک کنفرانس خبری در لندن با انتقاد از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، آنان را افرادی ضدِّ وطن خواند و گفت: من هیچ کار اشتباهی انجام نداده ام. کسی را که هیچ کار اشتباهی نکرده، نمیتوان سرزنش کرد.

ترامپ: دموکراتها افرادی ضدِّوطن هستند

گفتنی است که قطعنامه تقبیح (censure resolution)، در صورت طرح و تصویب در مجلس نمایندگان آمریکا، محکومیت رسمی و نمادین اقدام ترامپ و تقبیح ملی و بی سابقه رئیس جمهور فعلی از سوی مجلس نمایندگان بشمار خواهد رفت.

اما ترامپ فرایند تحقیقات برای استیضاح را یک شوخی احمقانه خواند که از سوی دموکراتها و با هدف واژگون سازی نتایج انتخابات 2016 ریاست جمهوری به راه افتاد.

این در حالی است که آدام شف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام نمود که هیأت تحت نظارت وی گزارش خود را روز سه شنبه منتشر می کند.

در این گزارش منتشره، کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا به تلاش چند ماهه رئیس جمهور کنونی این کشور و سوء استفاده وی از قدرت و اختیاراتش برای جلب و تشجیع مداخله خارجی به نفع خود در انتخابات [ریاست جمهوری] 2020 آمریکا پرداخت.

این گزارش که سه شنبه بعدازظهر به وقت محلی در آمریکا منتشر شد، به طور مفصل شرح می دهد که ترامپ و دولت وی پویشی بی سابقه از اقدامهای کارشکنانه را با هدف جلوگیری از انتشار شواهد و مدارک مرتبط به پفراینده استیضاح خود به راه انداخته اند.

در خلاصه اجرایی این گزارش آمده است: دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است که تلاش می کند بطور کامل مانع از فرایند تحقیقات برای استیضاح خود شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 110

به "ترامپ: دموکراتها افرادی ضدِّوطن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دموکراتها افرادی ضدِّوطن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید