تصاویر ، النترای 2020 تبدیل به آوانته 2024 شد ، نگاهی به ارتقای مجذوب کننده هیوندای

به گزارش مجله فناوری، کمپانی هیوندای اولین تصاویر از النترای نو را در وب سایت خود در کره جنوبی منتشر نموده است. بر اساس تصاویر موجود، به روز رسانی مختصری روی این خودرو که در کره با نام آوانته به فروش می رسد، انجام گرفته است.

تصاویر ، النترای 2020 تبدیل به آوانته 2024 شد ، نگاهی به ارتقای مجذوب کننده هیوندای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موتور 1، با توجه به اینکه نسل هفتم هیوندای النترا در مارس 2020 رونمایی شد و در اواخر همان سال به بازار عرضه شد، اصلاحات ظاهری در اوایل اعلام فراوری نسل هفتم این خودرو انجام گرفت. یکی از ویژگی های شاخص کمپانی هیوندای به روز رسانی سریع فراوریات خود است، حتی با وجود اینکه النترا هنوز به نظر خودروی تازه ای است، زمان آن رسیده بود که در بعضی ویژگی های آن تتازه نظر گردد.

بخش عمده ای از تغییرات در قسمت جلو جلب توجه می نماید، در این قسمت چراغ های جلوی آوانته (یا همان الترای به روز رسانی شده) 2024 صاف تر شده و نوار فلزی تازهی نیز به این قسمت اضافه شده که در کل عرض جلوپنجره کشیده شده است. برای بهتر جلوه کردن این تغییرات، هیوندای تصمیم گرفته با افزودن یک عنصر همرنگ بدنه در بخش مرکزی جلوی خودرو، جلوپنجره را به دو قسمت تقسیم کند. این باعث می گردد که جلوپنجره کمتر به چشم بیاید، ورودی های هوای کاذب در گوشه های سپر این خودرو نیز ظاهری اسپورت تر به نمای جلو می دهد.

در نگاه اول به نظر می رسد در قسمت عقب خودرو تغییر خاصی رخ نداده. البته با کمی دقت متوجه می شویم که سپر ظاهر متفاوتی دارد با یک شبه دیفیوزر و یک عنصر نقره ای U شکل که از یک گوشه به گوشه دیگر کشیده شده است. با این کار سطوح مشکی براق بیشتری نسبت به قبل در بخش عقب خودرو به چشم می خورد. رفلکتور (بازتابنده نور خودرو) افقی قرمز نیز در قسمت عقب خودرو کمی عریض تر به نظر می رسد.

با توجه به اینکه این فقط یک فیس لیفت (تغییر ظاهری) است، بخش جانبی خودرو تقریبا بدون تغییر به جای مانده است، اگرچه به نظر می رسد، چرخ های دو رنگ، تغییر تازهی از مجموعه موجود هستند. علاوه بر این، پانل پلاستیکی در ستون C (ستون عقب خودرو) اکنون الگوی پیچیده تری دارد در حالی که خط کمربند کرومی در انتهای آن کمی ضخیم تر شده است. در داخل، تم تازه رنگ سبز مایل به خاکستری با مواد سازگار با محیط زیست تنها تغییری است که تا به امروز اعلام شده است.

این ها تغییرات محتاطانه ای هستند که روی یک تریم (معین کننده معینات فنی و آپشن ها)معمولی اعمال می شوند زیرا به نظر نمی رسد نسخه N Line (نسخه و.یژه خودروهای باز طراحی شده و ارتقا یافته در هیوندای) باشد. با توجه به آنچه در وب سایت هیوندای انتشار یافته، این خودرو از نظر فنی یک پیش نمایش طراحی از آوانته 2024 (با نام مستعار i30 سدان در بعضی بازارها) است، اکنون اطلاعات ما درباره این به روز رسانی چندان کامل نیست، زیرا ما در حال حاضر چهار تصویر از این خودروی به روز رسانی شده انتشار یافته در دست داریم. احتمالا در روزهای آینده عکس های تکمیلی از این خودرو منتشر خواهد شد که در آن بیشتر معینات فنی تغییرات در این خودرو نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید:

  • مقایسه هیوندای iX55 با لکسوس RX350 نسل سوم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1721

به "تصاویر ، النترای 2020 تبدیل به آوانته 2024 شد ، نگاهی به ارتقای مجذوب کننده هیوندای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، النترای 2020 تبدیل به آوانته 2024 شد ، نگاهی به ارتقای مجذوب کننده هیوندای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید