تور ارزان ترکیه: تفریحات آلانیا ، خوشگذرانی در آلانیای ترکیه

به گزارش مجله فناوری، ت آلانیا از مقصدهای مهم گردشگری میان جهانگرد های ایرانی است. خبرنگاران در این مقاله تفریحات آلانیا را به شما معرفی می نماید. برای سفر خود، از میان آن ها تفریحات مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تور ارزان ترکیه: تفریحات آلانیا ، خوشگذرانی در آلانیای ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

همنشینی با طبیعت و آفتاب در تفریحات آلانیا

با ما باشید تا همنشین آفتاب و طبیعت آلانیا شویم. ما برترین تفریحات آلانیا را برای شما یک جا جمع نموده ایم.

تفریحات آلانیا ، مهمانی در شهر سانکن

شاید هنوز کسی در شهر سانکن منتظر مهمان باشد

آلانیا از شهرهای مهم استان آنتالیای ترکیه است. اگر به آلانیا سفر کردید حتما از بقایای شهر سانکن در کِکُوا دیدن کنید. کِکُوا ساحلی بزرگ در منطقه مدیترانه ای ترکیه است. در تور این شهر قدیمی، سوار بر قایقی که کف شیشه ای دارد، روی آب حرکت می کنید و این شهر زیر آب را می بینید. فرصت را از دست ندهید. صبح زود، حوالی ساعت 4، از خواب بیدار شوید. بعد از یک دوش آب گرم به طرف سانکن حرکت کنید. فاصله آلانیا با شهر سانکن کمی زیاد است؛ اما این شهر ارزش آن را دارد که برایش وقت بگذارید.

حوالی ساعت 7 صبح به شهر آنتالیا می رسید. حدود 15 دقیقه در این شهر استراحت می کنید. این پانزده دقیقه را برای لذت بردن از هوای مطبوع آنتالیا از دست ندهید. بعد از استراحت به طرفِ کِمِر می روید. صبحانه را از قلم نیاندازید؛ آن هم در یکی از رستوران های کِمِر با چشم انداز ای وسیع از شهر کوملوکا. جاده ای که به طرف بندر کِکُوا می رود بسیار زیبا و خوش آب وهوا است. سمتِ چپ تان آب های فیروزه ای دریای مدیترانه است. در سمت راست هم شهرهای کوچک و زیبای بنا شده در کوه های توروس زیبایی خودشان را به رخ می کشند.

در کِکُوا سوار بر قایق به دیدنی بقایای شهر سانکن می روید. قایق شیشه ای آرام روی آب حرکت می نماید. شهر قدیمی از زیر آب های فیروزه ای و زیبای مدیترانه ای، به شما خوش آمد می گوید. از کجا معلوم؟ شاید هنوز هم کسی در این شهر باستانی امپراتوری لیسیان، چشم انتظار مهمان باشد!

کشتی دزدان دریایی در میان تفریحات آلانیا

سوار بر کشتی، چشم انداز های کم نظیر آلانیا را دیدن کنید

اگر دوست دارید از زاویه ای دیگر به دیدنی دیدنی های آلانیا بروید، باید با کشتی به سراغ آن ها بروید. دیدنی جاذبه هایی مثل برج قرمز، قلعه آلانیا، کارخانه قدیمی و بناهای دیدنی دیگر در این منطقه و از زاویه ای دیگر جذابیت کم نظیری دارد.

در راستا این کشتی، جاذبه های گردشگری اصلی آلانیا را می بینید و چشم انداز های بی نظیری از آلانیا، از پیش چشمان شما می گذرد. می توانید به دیدنی سه غار هم بروید. غار دزدان دریایی، غار عشاق و غار فسفر. اگر کشتی تان نزدیک ساحل کلئوپاترا توقف کرد، حتما از شنا لذت ببرید. برترین بخش این سفر دریایی اما دراز کشیدن روی عرشه کشتی، لذت بردن از آفتاب، پیدا کردن کمی آرامش و گوش دادن به موزیک دلخواه تان است!

اسب سواری و محبوبیت آن در تفریحات آلانیا

این جا سوار بر اسب های زیبا، از چشم انداز ها و طبیعت لذت ببرید

از تفریحات آلانیا که در میان گردشگر ها از محبوبیت زیادی برخوردار است، اسب سواری در کوه های توروس و باغ های موز تا شهر سیِدرا است. اگر اسب سواری بلد نیستید، نگران نباشید. در باشگاه اسب سواری آلانیا، کسانی هستند که به شما سوار شدن بر اسب را یاد می دهند. آن ها شما را در میان این چشم انداز های باشکوه می چرخانند.

لازم نیست به خطر فکر کنید. همراهان شما از باشگاه اسب سواری، حسابی مراقب تان هستند. خیال تان راحت باشد که راستا را در سلامت کامل طی می کنید. این جا سوار بر اسب های زیبا، از چشم انداز ها و طبیعت لذت ببرید. در طول راستا می توانید چند بار توقف نموده و موبایل تان را از سلفی های زیبا پر کنید. در ادامه راستا هم می توانید به شهر سیدرا بروید. بقایای این شهر باستانی، هنوز هم بسیار زیباست و غنی از تاریخ.

یادتان باشد با خودتان یک سیب ببرید. با این سیب در سرانجام سفر از همراهی صمیمانه اسب های زیبا حسابی تشکر کنید!

کمی هیجان با سافاری در آلانیا

تور کواد سافاری از تفریحات محبوب آلانیاست

کواد سافاری را در آلانیا از دست ندهید. تور کواد سافاری از تفریحات محبوب آلانیاست. کواد مینی موتورسیکلت پرقدرتی است که مناسب هر راستای ست. این سفر کوتاه یک ساعت و نیمه در میان جنگل های کاج و جوی های گِلی و کوه های توروس، تجربه ای خاطره انگیز برای شماست.

پس از رسیدن به محل، کلاه های ایمنی را به شما می دهند. بعد از آن که آماده شدید تجربه فراموش نشدنی شما در کوه های توروس شروع می گردد. تمام کوادها امنیت بالایی دارند و کار با آن ها راحت است. به گواهینامه نیازی نیست و تجربه قبلی هم لازم ندارد. این جا فقط لذت مهم است و خاطره ای که در فکر تان ثبت می گردد.

غواصی برای مبتدیان و کشف دنیای زیرآب

در آب های آلانیا از دیدن ردیف صخره های مرجانی لذت ببرید

در تجربه غواصی می توانید خودتان را در دنیای زیر آب های آلانیا غرق کنید. برای این تجربه لذت بخش لازم نیست حتما غواص باشید. در آب های شفاف آلانیا، شیرجه بزنید، غواصی کنید، و از دیدن ردیف صخره های مرجانی و ماهی های رنگارنگ لذت ببرید. بعد که روی قایق برگشتید، یک ناهار دلچسب بخورید و از آفتاب مدیترانه ای غرق در خوشی شوید. در روزی که به غواصی می روید باید حسابی برای غوطه ور شدن در آب های فیروزه ای ترکیه و یک تجربه آبی ناب آماده باشید.

کانیونینگ و رافتینگ در آلانیا

با رافتینگ در آلانیا برای خودتان خاطره بسازید

برای کانیونینگ و رافتینگ در پارک ملی تنگه کوپرولو باید یک روز کامل وقت بگذارید. به این فکر نکنید که یک روزتان را فقط برای یک کار می گذارید. این تجربه، ارزش یک روز کامل را دارد. این پارک بسیار زیباست. در تنگه کوپرولو حسابی بچرخید و از تصویرهای زیبا و دوست داشتنی آن لذت ببرید. رافتینگ روی رودخانه کوپروچای هم شکوه و هیجان کم نظیری دارد. گشت و گذار در پارک کوپرولو و رافتینگ، برایتان حسابی خاطره می سازد. از قلم نیاندازید که از این سفر کوتاه در آلانیا لذت ببرید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1614

به "تور ارزان ترکیه: تفریحات آلانیا ، خوشگذرانی در آلانیای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: تفریحات آلانیا ، خوشگذرانی در آلانیای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید