جشنواره سالانه یخ و برف چین با استقبال گردشگران روبرو شد

به گزارش مجله فناوری، ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، جشنواره سالانه یخ و برف چین با استقبال گردشگران روبرو شد.

جشنواره سالانه یخ و برف چین با استقبال گردشگران روبرو شد

جشنواره سالانه یخ و برف چین با نمایش مجسمه های یخی افسانه ای به طور رسمی روز آدینه در هاربین شروع شد و انبوهی از جهانگردان را به خود جذب کرد که با احتیاط روی یخ و برف لغزنده حرکت می کردند و بچه ها خود را با سورتمه ها به اطراف پارک می کشیدند.

سال جاری وسعت این پارک یخی که در شب با نورهای رنگارنگ روشن می گردد، 810 هزار متر مربع با 250 هزار متر مکعب مجسمه های یخی است که از رودخانه یخ زده سونگ هوا برداشته شده اند.

این مجسمه ها که ارتفاع بعضی از آنها به چند طبقه می رسد، ساختمان ها و پل هایی به سبک چینی، قلعه های افسانه ای و برج ها را به تصویر می کشند. یکی از این مجسمه ها به شکل نیایشگاه آسمان در پکن ساخته شده است. بعلاوه چندین سرسره یخی برای بچه ها و بزرگسالان در اطراف پارک ساخته شده است.

معاون بازاریابی این جشنواره یخی در گفت و گو با رویترز گفت که میانگین تعداد بازدید کنندگان روزانه از این پارک سال جاری به طور قابل توجهی بوده و به حدود 30 هزار نفر افزایش یافته است. در سال 2018 میانگین تعداد کسانی که رورانه از این پارک بازدید کردند، حدود 18 هزار و 500 نفر بود، بنابراین تعداد کل افراد نسبت به سالهای گذشته نزدیک به دو برابر شده است.

هاربین مرکز هیلونگ جیانگ شمالی ترین استان چین است که با روسیه سه هزار کیلومتر مرز مشترک دارد.

این پارک جشنواره ای در طول تعطیلات سال نو نسبت به سال گذشته که 163,200 نفر جهانگرد داشت، بیش از 5 برابر جهانگرد جذب کرد و 46.18 میلیون یوآن (6.45 دلار) عایدی کسب کرد که حدود 6 برابر بیشتر از سال گذشته است.

این امر به جذب حدود 3.05 میلیون جهانگرد به شهر یاری کرد و بخش فرهنگ و جهانگردی هیلونگ جیانگ رونق جهانگردی را معجزه یخ و برف در زمستان سال جاری در هاربین نامید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1811

به "جشنواره سالانه یخ و برف چین با استقبال گردشگران روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره سالانه یخ و برف چین با استقبال گردشگران روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید