خبرنگاران سال جاری سه هزار و 800 واحد مسکن مهر کرمانشاه تحویل داده می گردد

به گزارش مجله فناوری، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه باید هرچه زودتر موضوع مسکن مهر در معین تکلیف گردد، گفت: تا سرانجام سال جاری سه هزار و 800 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خبرنگاران سال جاری سه هزار و 800 واحد مسکن مهر کرمانشاه تحویل داده می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، گفت: علاوه بر این تعدادی مسکن مهر فاقد متقاضی در سطح استان وجود دارد که به زودی کار واگذاری آنها به مردم و سازندگان شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسکن مهر که ثروت ملی کشور است به دلیل سهل انگاری ها هفت سال است به تاخیر افتاده است؛ باید هرچه زودتر این قضیه را در سطح استان ساماندهی کنیم.

وی به اجرای پروژه ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری پرداخت و گفت: 2 هفته قبل در هیات دولت مصوب شد که زمین برای ساخت 20 هزار واحد مسکن بنیاد شهید در کشور تامین گردد که از این تعداد پنج هزار واحد در استان کرمانشاه ساخته می گردد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه 80 درصد این واحدها در مرکز استان واقع شده است، اظهارداشت: در شهر کرمانشاه 2 قطعه زمین برای ساخت هزار و 500 و هزار 800 واحد در نظر گرفت شده است که تا هفته های آینده مشخص تکلیف می گردد.

بازوند گفت: نباید اجازه دهیم پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکن مهر خانواده ایثارگران در استان به سرنوشت مسکن مهرها دچار گردد.

وی بیان کرد: بنیاد شهید باید مبلغ 20 میلیارد تومان برای ساخت این واحدها در اختیار اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه قرار دهد که تا به امروز این کار را انجام نداده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست برضرورت تسریع در شروع فرایند ساخت واحدها تاکید نمود و گفت: این واحدها در صورتی که وارد تشریفات قانونی گردد مراحل اجرای کار به طول خواهد انجامید از این رو پروژه ها با ترک تشریفات شروع می گردد.

مهرداد سالاری اضافه کرد: در زمین های منطقه الهیه طرح های ارایه شده مشکل دارد از این رو بنیاد شهید باید طرح را بازنگری کند و کار زودتر شروع گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 540

به "خبرنگاران سال جاری سه هزار و 800 واحد مسکن مهر کرمانشاه تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سال جاری سه هزار و 800 واحد مسکن مهر کرمانشاه تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید