خبرنگاران پلمب 10 واحد صنفی متخلف در دزفول

به گزارش مجله فناوری، اهواز- خبرنگاران - فرمانده انتظامی دزفول گفت: 10 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستور العمل های صادره در ماه رمضان در این شهرستان پلمب شدند .

خبرنگاران پلمب 10 واحد صنفی متخلف در دزفول

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی جمعه شب در بیان جزییات این خبر گفت: در راستای جلوگیری از هنجار شکنی و حفظ حرمت ماه رمضان از تعدادی از واحد های صنفی رستوران و اغذیه فروشی های این شهرستان بازدید به عمل آمد .

وی اضافه نمود : ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی برابر طرح کنترل و نظارت اصناف در ماه مبارک رمضان پس از بازدید و سرکشی از اصناف به 24 واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را در این ماه رعایت نکرده بودند، تذکرات لازم را ارایه و از 12 واحد صنفی متخلف تعهد کتبی گرفته شد .

این مقام انتظامی شرح داد: همچنین در ادامه این طرح تعداد 10 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه و حفظ حرمت ایام ماه رمضان پلمب شدند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: پلیس با تمام توان جهت افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان تلاش کرده و انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت صنوف متخلف مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

منبع: ایرنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 498

به "خبرنگاران پلمب 10 واحد صنفی متخلف در دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 10 واحد صنفی متخلف در دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید