خبرنگاران 10میلیارد ریال برای اجرای طرح های راهسازی گیلانغرب اختصاص یافت

به گزارش مجله فناوری، قصرشیرین- خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلانغرب گفت: 10 میلیارد ریال برای اجرای عملیات اجرایی چندین پروژه راهسازی و رفع نقاط حادثه خیز در این شهرستان اختصاص یافت.

خبرنگاران 10میلیارد ریال برای اجرای طرح های راهسازی گیلانغرب اختصاص یافت

عبدالستار فتاحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تعریض محور گواور به اسلام آبادغرب، تعریض نقطه حادثه خیز گیلانغرب به سرپل ذهاب و زیرسازی محور افشار در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان به سرپل ذهاب است.

وی اظهارداشت: تعریض محور گواور به اسلام آبادغرب در محدوده حوزه انجیرک به طول 10 متر شروع شده و پیمانکار تعریض نقطه حادثه خیز گیلانغرب به سرپل ذهاب در محدوده تنگه حاجیان نیز تعیین شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلانغرب گفت: احداث زیرسازی محور افشارآباد در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان به طرف سرپل ذهاب نیز به طول 300 متر به اتمام رسیده و عملیات روکش آسفالت آن نیز تا انتها خردادماه انجام می شود.

فتاحی افزود: زیرسازی سه راه روستایی در دهستان های چله و حیدریه نیز به انجام رسیده که هزینه اجرای این طرح ها را 10 میلیارد ریال گفت.

وی با اشاره اینکه سه دستگاه دوربین کنترل سرعت با هزینه 15 میلیارد ریال در محورهای گیلانغرب به اسلامآبادغرب و همچنین گیلانغرب به قصرشیرین نصب شده اند که راه اندازی این دوربین ها مراحل نهایی را طی می کند و به زودی وارد مدار می شوند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلانغرب مجموع راه روستایی فاقد آسفالت شهرستان را 15 کیلومتر گفت.

شهرستان گیلانغرب دومین شهرستان وسیع استان است که 503 کیلومتر راه ارتباطی دارد که 330 کیلومتر آن اصلی و مابقی فرعی است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 565

به "خبرنگاران 10میلیارد ریال برای اجرای طرح های راهسازی گیلانغرب اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10میلیارد ریال برای اجرای طرح های راهسازی گیلانغرب اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید