دستگیری تعدادی از عاملان نزاع دسته جمعی در گرگان

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران/گلستان فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری تعدادی از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهر خبرداد.

دستگیری تعدادی از عاملان نزاع دسته جمعی در گرگان

محمد شیرازی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس تعیین شد 4 نفر اقدام به ضرب و شتم راننده یک دستگاه پژو پارس کرده و به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که در همین حین یکی از متهمان که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح سرد قصد حمله به پلیس را داشت که با سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گرگان خاطرنشان کرد: لحظاتی بعد، گزارش وقوع درگیری دسته جمعی در همان حوالی به پلیس اعلام شد که بار دیگر مأموران به آن منطقه اعزام و مشاهده شد جمعیتی در حدود 30 نفر با چماق و سلاح سرد قصد ایجاد درگیری با یکدیگر را دارند که با درایت و اقدام قاطع مأموران، افراد متفرق شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پلیس گلستان، شیرازی گفت: حین متفرق کردن افراد، راننده یک دستگاه پژو 206 با حرکاتی مجرمانه و مخاطره آمیز، زمینه ایجاد درگیری را فراهم کرد که با دخالت پلیس و استفاده از قانون به کارگیری سلاح، ماجرا خاتمه یافت و راننده 206 به همراه 2 نفر از عوامل اصلی درگیری نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه پس از خاتمه درگیری و بازگشت مأموران به مقر انتظامی نیز راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی 206 اقدام به تیراندازی به سمت 4 نفر از شهروندان و مجروح کردن آنان کردند، گفت: تلاش ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 820

به "دستگیری تعدادی از عاملان نزاع دسته جمعی در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری تعدادی از عاملان نزاع دسته جمعی در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید