دستیار اسبق پرویز مظلومی همکار محمود فکری در استقلال!

به گزارش مجله فناوری، کمک مربی سید مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو پس از فسخ قراردادش با این تیم حالا کاندیدای حضور در تیم استقلال شده است.

دستیار اسبق پرویز مظلومی همکار محمود فکری در استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اصغر قربانعلی پور که در آخرین دوران حضور پرویز مظلومی به عنوان سرمربی در تیم استقلال با سمت بدنساز در این تیم فعالیت می کرد در تماسی که مسئولان باشگاه استقلال با او داشتند پیشنهاد همکاری با محمود فکری به عنوان تمرین دهنده را دریافت کرده است.

او که همراه با استقلال دو عنوان قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی را در کارنامه دارد این روزها از سوی دراگان اسکوچیچ هم کاندیدای همراهی این مربی کروات در تیم ملی است. قربانعلی پور در تیم ملوان با اسکوچیچ همکاری داشته و این مربی کروات پیگیر اضافه کردنش به کادر فنی تیم ملی است اما ظاهرا قربانعلی پور به دلیل شرایط نامشخص ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه هنوز مجمع انتخاباتی رییس آن برگزار نشده امید چندانی به همراهی تیم ملی ندارد اما در نقطه مقابل تمایل دارد بار دیگر به کادر فنی استقلال اضافه شده و کارش را با این تیم از سر بگیرد. ناگفته نماند او در سالهای پس از جدایی اش از استقلال در رشته فیزیولوژی نیز مدرک دکترای خود را دریافت و پرویز مظلومی هم او را به محمود فکری توصیه کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 957

به "دستیار اسبق پرویز مظلومی همکار محمود فکری در استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار اسبق پرویز مظلومی همکار محمود فکری در استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید