دوری یک ماهه پوگبا از ترکیب منچستریونایتد

به گزارش مجله فناوری، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد احتمالاً برای یک ماه دیگر قادر به همراهی هم تیمی هایش نخواهد داشت.

دوری یک ماهه پوگبا از ترکیب منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا اخیراً در شکست 2 بر یک تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل واتفورد در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای شیاطین سرخ به میدان رفت. با این حال خبرهایی منتشر شده که محتمل است او یک ماه از میادین دور باشد.

پوگبا در بازگشت به میادین فوتبال تنها در دو بازی منچستریونایتد مقابل واتفورد و نیوکاسل هم تیمی هایش را همراهی کرد و در فزونی 2 بر صفر شیاطین سرخ مقابل برنلی و شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل آرسنال، در ترکیب 18 نفره حضور نداشت.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ پس از این بازی در گفت وگو با برنامه مچ آف دِ دی از شبکه تلویزیونی بی بی سی درباره شرایط هافبک فرانسوی اش گفت: پوگبا احتمالاً سه یا چهار هفته به دور از میادین خواهد بود. اطرافیان پل توصیه نموده اند که قوزک پای او باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد و احتمالاً این کار انجام خواهد شد.

وی همچنین در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره این موضوع گفت: با توجه به اسکن هایی که روی پای پوگبا انجام داده بودیم، مشکل او جدی نبود. این موردی است که باید هر چه زودتر باید آن را معین کنیم.

پوگبا 26 ساله این فصل تنها در 8 بازی از رقابت های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 209

به "دوری یک ماهه پوگبا از ترکیب منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری یک ماهه پوگبا از ترکیب منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید