روسیه خودروی برقی پرنده 6 نفره ساخت

به گزارش مجله فناوری، روسیه هم به جمع کشورهایی پیوست که در زمینه فراوری خودروهای برقی پرنده سرمایه گذاری می نمایند. نمونه اولیه این خودروی هیبریدی امکان حمل 6 نفر را دارد.

روسیه خودروی برقی پرنده 6 نفره ساخت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این خودرو که سایکلو کار نام دارد، می تواند به جای حمل افراد حداکثر 600 کیلوگرم بار حمل کند و مسافتی حداکثر 500 کیلومتری را با استفاده از سیستم پیشرانه منحصر به فرد خود طی کند.

سیستم پیشرانه این خودروی برقی هوایی، سیستم چرخشی مافوق جوابگو نام دارد و متشکل از چهار توربین چرخنده با پره های قدرتمند است. انتظار می رود نمونه نهایی این خودروی برقی پرنده تا سال 2022 آماده گردد. جهت حرکت پره ها با چرخش مداوم آنها به دور محور خود تغییر می نماید و همین امر گردش های سریع این خودروی پرنده را ممکن می نماید.

استفاده از سیستم پیشرانه مذکور حداکثر سرعت خودروی پرنده مذکور را به 250 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد که البته در مقایسه با دیگر محصولات مشابه رکوردی منحصر به فرد محسوب نمی گردد. قطر توربین های حاوی پره های این خودروی هوایی 1.5 متر است.

قرار است این محصول به گونه ای طراحی و فراوری گردد که هم امکان راهنمایی آن با خلبان وجود داشته باشد و هم بتوان آن را به صورت خودران و بدون احتیاج به خلبان فیزیکی به پرواز درآورد. قیمت نهایی این محصول هنوز اعلام نشده است،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1209

به "روسیه خودروی برقی پرنده 6 نفره ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خودروی برقی پرنده 6 نفره ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید