سانحه رانندگی در محور شوط 3 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از حادثه انحراف یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین در محور شوط نرسیده به مرگنلر که منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت یک نفر شد،اطلاع داد.

سانحه رانندگی در محور شوط 3 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، امیر جعفرزاده اظهار کرد: این حادثه در روز چهارشنبه 13 بهمن نرسیده به مرگنلر رخ داد، که با گزارش مرکز کنترل عملیات استان اکیپ امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای مرگنلر جمعیت هلال احمرشوط به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: تیم پایگاه امداد ونجات جاده ای مرگنلر با خودروی نجات به محل حادثه اعزام و بعد از حضور در محل نسبت به رهاسازی 4نفر حادثه دیده اقدام نمود.این حادثه متاسفانه 3 نفر فوتی سر صحنه و 1نفر مصدوم داشت ، که مصدوم بعد از رها سازی و انجام اقدامات کمکهای اولیه برای طی مراحل درمانی تحویل اورژانس گشت و فوتی ها بعد از رهاسازی تحویل عوامل آتش نشانی گشتند.

جعفرزاده اضافه کرد: نیروهای امدادی پایگاه امداد ونجات جاده ای شهید یوز باشی مرگنلر شهرستان شوط با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک مصدوم و فوتی های این حادثه را رها سازی نمودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1519

به "سانحه رانندگی در محور شوط 3 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه رانندگی در محور شوط 3 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید