فتوشاپ برگ برنده اش را رو کرد، عکس

به گزارش مجله فناوری، گجت نیوز نوشت: کمپانی ادوبی هوش مصنوعی Firefly را به اپلیکیشن فتوشاپ اضافه نمود. این نخستین باری است که هوش مصنوعی به برنامه های ویرایش تصاویر می پیوندد.

فتوشاپ برگ برنده اش را رو کرد، عکس

اوایل سال جاری، ادوبی از نسخه آزمایشی سیستم هوش مصنوعی Firefly رونمایی کرد. روز گذشته این کمپانی رسماً خاطرنشان کرد که فایرفلای را به نرم افزار فتوشاپ اضافه نموده است. این آغاز ادغام هوش مصنوعی به سرویس ابری Creative Cloud است.

در حالی که سیستم آزمایشی Firefly AI روی خلق تصاویر و افکت های متنی متمرکز است، قابلیت هایی برای رنگ آمیزی مجدد تصاویر وکتور به وسیله گزینه ای به نام Generative Fill را نیز ارائه می نماید. حالا از امروز هوش مصنوعی Firefly به تمام اپلیکیشن های Creative Cloud کمپانی ادوبی افزوده خواهد شد که آغاز آن با فتوشاپ است.

ادوبی در بیانیه ای که امروز منتشر نموده می گوید: امروز، ادوبی Generative Fill را در فتوشاپ رونمایی نموده است که امکانات خلق هوش مصنوعی Firefly را مستقیماً به فضای کار طراحی شما اضافه می نماید. این قابلیت نو، نخستین ابزار کمکی در فضاهای کار خلق و طراحی است که یک روش جادویی نو برای اضافه کردن، توسعه یا حذف محتوا از تصاویر در عرض چند ثانیه و با استفاده از یک فرمان متنی را در اختیار کاربران می گذارد.

این عرضه آزمایشی برای نخستین بار در بین اپلیکیشن های Creative Cloud با فتوشاپ آغاز می گردد. به زودی هوش مصنوعی فایرفلای عمیقاً با تمام برنامه های Creative Cloud و Document Cloud و Experience Cloud و همینطور Adobe Express ادغام خواهد شد.

اشلی استیل، معاون رسانه ای دیجیتال شرکت ادوبی معتقد است که این قابلیت نو در فتوشاپ، به مشتریان اجازه می دهد تا به سرعت بتوانند به تخیلات خود رنگ واقعیت ببخشند.

البته ادوبی محدودیت هایی را هم بر سر راه فایرفلای قرار داده تا مطمئن گردد هیچ کاربری قوانین حق انتشار را نقض نمی نماید. در حال حاضر این گزینه صدها میلیون تصاویر استوک قانونی داخل خود Adobe Stock را شناسایی می نماید. تعیین نیست که آیا کاربران می توانند در تصاویر شخصی خود نیز از این ویژگی استفاده نمایند یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1755

به "فتوشاپ برگ برنده اش را رو کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتوشاپ برگ برنده اش را رو کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید