فرار از کرونا به سبک لاکچری، صاحبان کشتی های تفریحی لوکس مجهز به امکانات بیمارستانی و پرستار به آب های آزاد گریختند

به گزارش مجله فناوری، تعداد بیشماری کشتی های تفریحی لوکس در حال حاضر به مکان های امن در نزدیکی جزایر خصوصی و به دور از شلوغی شایع آلودگی احتمالی سفر می نمایند.

فرار از کرونا به سبک لاکچری، صاحبان کشتی های تفریحی لوکس مجهز به امکانات بیمارستانی و پرستار به آب های آزاد گریختند

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

کووید 19 صنعت قایقرانی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از اعضای خدمه شغل خود را از دست داده اند و از خانه و خانواده دور شده اند. بعضی از دارندگان کشتی تفریحی برای فاصله اجتماعی از کشتی های خود استفاده می نمایند که قابل درک است اما بعضی با نیمی از خدمه یا کمتر در حال اجرای این امر هستند.

با حرکت دریایی که اکنون به طور فزاینده محدود شده است، بسیاری از کشتی ها در مقصد خود گیر نموده اند در حال حاضر آب های محلی از جمله دریای مدیترانه فرانسه برای لنگر انداختن ممنوع است. آنتیگوا و باربودا تردد ورودی از آمریکای شمالی و اروپا را ممنوع اعلام نموده اند. جزایر ویرجین باهاما و ایالات متحده آمریکا فعالیت را تنها به خدمات ضروری محدود نموده اند، و سنت مارتن آب های خود را به تمام کشتی های خارجی، از جمله کشتی های تفریحی بسته است. به هیچ دلیلی مجاز به اعزام نیستند.

بیشتر کشتی های تفریحی لوکس از خدمات پزشکی استفاده می نمایند که می توانند با مراجعه به پزشک اورژانس به طور مستقیم یک بحران پزشکی را کنترل نمایند. بسیاری از کشتی ها همچنین مجهز به دستگاه های مانیتورینگ هستند تا پزشک بتواند علائم حیاتی را هزاران مایل دورتر از کشتی ها بخواند. از آنجا که پزشکان غالباً در یک مرکز اورژانس بیمارستان مستقر هستند، در صورت لزوم می توان از متخصصین نیز استفاده کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 495

به "فرار از کرونا به سبک لاکچری، صاحبان کشتی های تفریحی لوکس مجهز به امکانات بیمارستانی و پرستار به آب های آزاد گریختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار از کرونا به سبک لاکچری، صاحبان کشتی های تفریحی لوکس مجهز به امکانات بیمارستانی و پرستار به آب های آزاد گریختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید