فضاسازی محیطی و اجرای ویژه برنامه شاد و متنوع

به گزارش مجله فناوری، به مناسبت شادباش ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) علاوه بر فضاسازی و تبلیغات محیطی، برنامه های شاد و متنوعی در منطقه 10 پایتخت برگزار گردید.

فضاسازی محیطی و اجرای ویژه برنامه شاد و متنوع

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به نقش فضاسازی شهری و محیطی با طرح های زیبا و چشم نواز در شعف و شادی بیشتر شهروندان در این عید عظیم علاوه بر آذین بندی و نورپردازی نواحی سه گانه، 15 بنر پرتابلی و 10 بنر اسپیسی در سطح منطقه نصب شد.

با توجه به شرایط کرونایی در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای برنامه ها، حرکت خودروهای سیار در شب نیمه شعبان همراه با اجرای برنامه های شاد، تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها و اهدای گل به این عزیزان، تکریم 68 تن از ائمه جماعات با اهدای لوح تقدیر، گل و شیرینی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم مولودی خوانی و... از جمله برنامه هایی است که بدین مناسبت اجرا شد.

همچنین همکاری و مشارکت با مساجد، هیئات مذهبی، شورایاران و مدیران محلات در راستای برگزاری جشن باشکوه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج از دیگر برنامه های منطقه در این ایام بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1064

به "فضاسازی محیطی و اجرای ویژه برنامه شاد و متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاسازی محیطی و اجرای ویژه برنامه شاد و متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید