فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می نمایند، از تیر دروازه ممنونیم!

به گزارش مجله فناوری، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: همین که بازیکنانم با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می نمایند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این کوشش ها باشد.

فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می نمایند، از تیر دروازه ممنونیم!

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل سپاهان گفت: بازی سنگینی را برگزار کردیم. این ملاقات یکی از سنگین ترین ملاقاتهای ما در لیگ برتر بود. بازیکنانم با تمام وجود جنگیدند، ولی با توجه به فشردگی ملاقاتها و تعداد کم نفرات، خستگی در ساق پاهای بازیکنان مان تعیین بود.

وی توضیح داد: تیم سپاهان بازی خوبی را ارائه کرد. در نیمه دوم تیر دروازه به یاری ما آمد و از تیر دروازه ممنونیم، اما در مجموع بازی سنگینی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می نمایند، برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این کوشش ها باشد.

فکری درباره اعتراض به داوری درباره تعویض این تیم گفت: قصد داشتیم دو تعویض به صورت همزمان انجام دهیم که کادر داوری متوجه این موضوع نشد و فشار بازی نیز مزید بر علت شد. این اتفاق در نتیجه بازی تأثیر نداشت. در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و فکر نمی کنم سپاهان نیز روی داوری این ملاقات معترض باشد.

وی بیان نمود: روز 17 مرداد را به قشر مظلوم و بی ادعای رسانه تبریک می گویم. نبود رسانه ها انعکاس اطلاعات را با مشکل روبرو می نماید. با وجود تیم رسانه ای فوتبال زیباتر می گردد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره آسیب دیدگی رضا دهقانی گفت: دهقانی آسیب دیده است و این بازیکن را تا آخر فصل در اختیار نداریم. این بازیکن کرونا ندارد و از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 662

به "فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می نمایند، از تیر دروازه ممنونیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می نمایند، از تیر دروازه ممنونیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید