تور چک: ماه عسل در پراگ

به گزارش مجله فناوری، اطلاعاتی که قبل از عزیمت باید داشته باشید

ملزومات ورود به کشور: پاسپورت با سه ماه تاریخ اعتبار مضاعف نسبت به زمان سفر شما و ویزای مربوطه

تور چک: ماه عسل در پراگ

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

واحد پول: کرون چک

زبان: چکی

زمان پرواز: زمان پرواز تهران به پراگ بسته به جهت پرواز و ایرلاین شما از حدود 6 تا 14! ساعت متغیر است.

حمل و نقل: مترو، تراموا، اتوبوس و تاکسی (قبل از سوار شدن روی قیمت به توافق برسید)

برترین زمان برای عزیمت به پراگ

برترین آب و هوا: اگر بین ماه های می و سپتامبر قصد ملاقات از پراگ را داشته باشید، از برترین شرایط آب و هوایی در آنجا بهره مند خواهید شد. گرچه در شهر با ازدحام جهانگرد هایی که تابستان را برای سفر خود انتخاب می نمایند، روبرو خواهید شد. از دسامبر تا مارچ هم هوا می تواند سرد شود؛ اما این هوای سرد از فضای شهری چیزی کم نمی کند.

چه کارهایی انجام دهیم

از قلعه تماشا کنید: قلعه پراگ از مزیت اشراف بر کل شهر برخوردار است و مکان بسیار مناسبی برای بازدید است. قلعه پراگ در حقیقت مکانی است که شهر در قرن نهم در آن تأسیس شد. شاید تأثیر گذارترین بنا در مجموعه قلعه کلیسای ویتوس است که قدمت آن به سال 1344 برمی شود. مناره ها و طرح موزائیکی قضاوت نهایی در بالای ورودی کلیسا زیبا و فراموش ناشدنی هستند. همینطور بازدید از جهت طلایی در مجموعه قلعه را از دست ندهید. جهتی از خانه های کوچک و کارگاه هایی که چگونگی شرایط زندگی در قرن شانزدهم را به شما نمایش می دهد.

از ساعت زنگ دار تماشا کنید: یکی از برترین منطقه ها پراگ شهر قدیم آن است. جایی که ساختمان های شکیل در کنار خیابان های باریک گویی صحنه ای از یک فیلم را تداعی می نمایند. می توانید در میدان شهر قدیم، جایی که کلیسای بانوی ما قبل از تین در یک گوشه و سالن شهر قدیم در گوشه ای دیگر قرار گرفته است، بنشینید و در افکار خود، در این محیط شگفت انگیز غرق شوید. سر هر ساعت می توانید به جنب سالن شهر قدیم بروید (احتمالاً چند نفر نیز با شما همراهی خواهند کرد) تا به تماشای ساعت زنگ دار نجومی واقع در این مکان بنشینید (این ساعت نزدیک 600 سال عمر دارد).

به اپرا بروید: حتی اگر هوادار اپرا نیستید، رفتن به یکی از آنها در تئاتر ملی پراگ برای ملاقات از تالار آن، خالی از لطف نیست. به این منظور می توانید به سایت nationaltheatre.cz مراجعه کنید و بلیط های مربوط به اجراهایی را که در مدت حضور شما برگذار می شوند، تهیه کنید.

منبع: theknot

منبع: کجارو
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1440

به "تور چک: ماه عسل در پراگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چک: ماه عسل در پراگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید