تور آفریقای جنوبی ارزان: مختصر و مفید از دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی

به گزارش مجله فناوری، تاریخچه ای از دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی مهد جاذبه های گردشگری و دیدنی های فراوان و حیات وحش بکر و سرزنده ای است که در هیچ کجای دیگر جهان نمی توان نظیر آن را دید. امکان ندارد کسی به این کشور سفر کند و دلباخته فرهنگ ناب و مردم صمیمی و طبیعت زیبای این کشور نشود. در تعریف از این کشور بیشتر وقتها از حیات وحش آن صحبت شده اما در این جا می خواهیم درباره یکی از دیدنیهای منحصر بفرد که تاریخ جالب و کهنی را در پشت خود دارد صحبت کنیم: دماغه امید نیک.

تور آفریقای جنوبی ارزان: مختصر و مفید از دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

دماغه امید نیک حاصل از برآمدگی بوجود آمده در انتهای شبه جزیره کیپ، جایی در استان غربی کیپ و در آفریقای جنوبی است. این دماغه برای اولین بار در سال 1488 به وسیله فردی به نام باتولومئو دیاس در سفرش به پرتغال دیده شد و امروزه به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در آفریقای جنوبی تبدیل شده است. با خبرنگاران همراه باشید و از این مکان تماشای بیشتر بدانید.

دانستنی های درباره این محل

یکی از تاریخ دانان بر این باور است که دیاس برای اولین بار نام آن را دماغه طوفان نامید و جان دوم (John II) نام آن را به (Cape of Good Hope) یعنی همان دماغه امید نیک تغییر داد چون کشف این دماغه را خوش یمنی ای می دانست که بوسیله آن، کشور هند به وسیله دریا برای اروپا قابل دسترسی است.

ابن دماغه بخاطر آب و هوای طوفانی و امواج خشمگین دریا شناخته شده است و چمن و پوشش گیاهی کمی که دارد بخشی از طبیعت این دماغه است.

بسیاری از جهانگرد هایی که به آفریقای جنوبی و دماغه امید نیک می فرایند، تور کوتاه فانوس دریایی را که 238 متر بالاتر از ارتفاع دریا قرار گرفته است خریداری می نمایند تا با آن بتوانند به قسمت های مختلف دماغه بفرایند و زیبایی هایی بیشمار آن را بهتر درک نمایند. Cape point، جنوب غربی ترین نقطه در آفریقا است.

شما می توانید عظمت صخره های دریایی را با هوای تازه در آفریقای جنوبی تجربه کنید. جزییاتی از این منطقه در دسترس است که یکی از آنها نشان دهنده وجود 1200 گونه مختلف گیاه در این منطقه و وجود پستانداران کوچکی مثل بزکوهی، گورخر و حتی بزرگترین پرنده آفریقای جنوبی یعنی شترمرغ در آن است.

اگر به کشور شگفتی ها سفر کردید، کافی است تا کمی از وققت تان را بگذارید و به این منطقه خیره نماینده اختصاص بدهید تا هم کمی از تاریخ آن را کشف کنید و هم کشتی های خرابی که در خط ساحلی به گل نشسته اند را ببینید.

این دماغه بعلاوه جای بسیار خوبی برای افرادی است که دوست دارند همراه با بازدیدشان یک فعالیت دیگر هم مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری، شنا در بخش های مشخص شده، غواصی، موج سواری و ماهیگیری داشته باشند و از تماشا مرغ های دریایی که بر فراز آب و بر سر وال های غول پیکر در پروازند لذت ببرند.

منبع: britannica.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1442

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: مختصر و مفید از دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: مختصر و مفید از دماغه امید نیک در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید