مقاله: پارک ملی Corcovado در شبه جزیره Osa کاستاریکا

به گزارش مجله فناوری، پارک ملی Corcovado تجربه جالبی در عمر شما خواهد بود. اینجا شامل جنگل های مرطوب قدیمی در سواحل اقیانوس آرام آمریکای مرکزی و 13 اکوسیستم مهم از جمله جنگل بارانی دشت، جنگل ابر مرتفع، جنگل نخل جولیلو و باتلاق های حرا و همچنین زیستگاه های دریایی و ساحلی است.

مقاله: پارک ملی Corcovado در شبه جزیره Osa کاستاریکا

تا به حال خودتان را در یک ساحل ماسه ای طلایی متروکه با نخل های نارگیل در حال شنا، زیر آبشار احاطه شده توسط جنگل های انبوه و بارانی تصور کرده اید؟. حالا سواحل 23 مایلی (39 کیلومتری) Corcovado را ببینید که رویای شما را محقق میکند. ما یک روز 18 مایل (18 کیلومتر) ساحل را پیاده روی کردیم و یک نفر دیگر را دیدیم. در مکانهایی که شنا می کنید مراقبت باشید، مناطقی وجود دارد که کوسه ها در آنجا هستند (هرگز حمله ای گزارش نشده است) وجود تمساح ها و کوسه ها در تالاب کورکووادو و Ríos Claro و Ríos Claro معمول است.

شانس زیادی برای مشاهده برخی از حیوانات را هم دارید. Bairds Tapirs، Jaguars، Scarlet Macaws، Harpy Eagles، میمون سنجاب پشت قرمز و Peccaries لب سفید. اینجا مرطوب، دور افتاده و ناهموار است، اما مسیرهای پیاده روی نسبتاً خوب است و مناطق کمپینگ خوبی دارد.

این پارک که در سال 1975 تاسیس شده است، از مناطق باقی مانده از جنگل های بارانی ساحلی اقیانوس آرام در آمریکای مرکزی، محافظت می کند. این پارک دارای مسیرهای طولانی است و در بین مسافرانی که از پیاده روی های طولانی مدت لذت می برند محبوب است.

منبع مقاله: پارک ملی Corcovado در شبه جزیره Osa کاستاریکا

انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1401

به "مقاله: پارک ملی Corcovado در شبه جزیره Osa کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پارک ملی Corcovado در شبه جزیره Osa کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید