نجات زن 33 ساله از چنگال آدم ربایان

به گزارش مجله فناوری، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مردی که همسر موقت سابق خود را به مدت پنج روز ربوده بود به همراه همدستش در شهرستان شاهرود دستگیر شد.

نجات زن 33 ساله از چنگال آدم ربایان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سردار عبدالله حسنی گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن خانم 33 ساله و انتقال وی به شاهرود موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری های پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

وی گفت: آنالیز ها و مراحل بعدی تحقیقات معین شد خانم 33 ساله در پنجم اردیبهشت سال جاری از سمنان ربوده شده و پس از انتقال به دامغان، ردپایی از وی در یکی از شهرک های شاهرود به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انجام هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم ربا، توضیح داد: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، در یک عملیات ضربتی و منسجم گروگان گیر دستگیر و گروگان که آثار ضرب و جرح در بدنش مشاهده می گردد، آزاد شد.

حسنی با بیان این که متهم در بازپرسی ها اظهارداشت که گروگان همسر موقت سابق وی بوده، یادآور شد: متهم دستگیر شده مسائل و اختلافات اقتصادی را دلیل این اتفاق بیان کرد و یک نفر دیگر هم که گروگانگیر را همراهی نموده، نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودروی متهم کشف شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 485

به "نجات زن 33 ساله از چنگال آدم ربایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات زن 33 ساله از چنگال آدم ربایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید