نخودی، قاسم پور و زارع به نیمه نهایی رسیدند، شکست یخکشی در یک چهارم نهایی

به گزارش مجله فناوری، سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا رسیدند. 

نخودی، قاسم پور و زارع به نیمه نهایی رسیدند، شکست یخکشی در یک چهارم نهایی

به گزارش ، رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا از ظهر امروز به وقت ایران در شهر بوداپست مجارستان شروع شد که محمد نخودی، کامران قاسم پور و امیر حسین زارع به مرحله نیمه نهایی رسیدند. محمد باقر یخکشی نیز در دیدار یک چهارم نهایی شکست خورد.

بر همین اساس در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 از سد چارلز تاکر از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آرسن هاروتونیان از ارمنستان با نتیجه 13 بر 6 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 دارخان یسنگالی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 6 از سد بیامبادورج بات اردن از مغولستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله با موراد کوراماگومدوف از مجارستان کشتی می گیرد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر هوانس مخیتاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور دوم در مصاف با کریستوف سادوویک از لهستان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دور سوم شد. قاسم پور در این دور و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر گانخویاک گانباتار از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف عثمان گوجن از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 مغلوب بو نیکال از آمریکا شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سامهان جبرائیلوف از مولداوی با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 17 بر 7 یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله به مصاف زوریکو اورتاشویلی از گرجستان می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 19:45 امشب برگزار می گردد

لازم به ذکر است در رقابت های پنج وزن نخست مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی در وزن 57 و 70 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند. ابوالفضل حاجی چور در وزن 65 کیلو گرم حذف شد و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم به دلیل صادر نشدن ویزا شانس حضور در این مسابقات را از دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 41

به "نخودی، قاسم پور و زارع به نیمه نهایی رسیدند، شکست یخکشی در یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخودی، قاسم پور و زارع به نیمه نهایی رسیدند، شکست یخکشی در یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید