هتل پالما وارنا؛ از هتل های 4 ستاره شهر

به گزارش مجله فناوری، چراکه امکانات بسیار باکیفیت این هتل با هزینه پایین تری نسبت به سایر اقامتگاه های شهر در اختیار گردشگران و مسافران قرار می گیرد. از این رو، بد نیست آشنایی مختصری با هتل پالما وارنا داشته باشید.

هتل پالما وارنا؛ از هتل های 4 ستاره شهر

اتاق های هتل پالما وارنا

سفر به کشور بلغارستان و تماشای جاهای دیدنی وارنا به خودی خود لذت بخش و خاطره انگیز است. حال آنکه تصور کنید پس از تماشای چنین شهر زیبایی شما در بازگشت به اقامتگاه خود، مهمان اتاقی باشید که به شکل دلنشینی تزئین و تجهیز شده است.

اتاق های هتل پالما وارنا با لوازم مدرن و امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و تلویزیونی با شبکه های ماهواره ای مکانی ایده آل برای استراحت و آرامش شما خواهند بود. جالب است بدانید که اغلب این اتاق ها دارای یک بالکن دلگشا هستند که با رفتن به آن ها می توان از تماشای محیط اطراف شهر نهایت لذت را نصیب خود کرد.

رستوران هتل پالما وارنا

وقتی مسافر شهر وارنا می شوید، شما باید غذاهای خوش طعم محلی این شهر را امتحان کنید؛ اما بهتر است برای این کار به دنبال رستوران های مختلف شهر نگردید. چراکه رستوران هتل پالما وارنا با لذیذترین غذاهای محلی، حیرت و شگفتی شما را بر می انگیزد. البته جالب است بدانید که در منوی این رستوران نام انواع غذاهای بین المللی نیز وجود دارد.

غذاهایی که تجربه طعم هر یک از آن ها به خاطره ای فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که شما در طول اقامت در هتل پالما وارنا می توانید از خدمات کافه این اقامتگاه نیز نهایت استفاده را نصیب خود کنید.

فعالیت های ورزشی در هتل پالما وارنا

اگر اهل ورزش و فعالیت های بدنی هستید، هتل پالما وارنا انتخابی عالی برایتان خواهد بود. چراکه با فراهم آمدن امکانات لازم شما در این هتل می توانید به انجام بازی تنیس روی میز مشغول شوید. از طرفی دیگر، فرزندانتان هم می توانند در زمین بازی مخصوص به خود ساعت ها مشغول شوند.

سالن ورزشی مدرن و مجهز هتل پالما وارنا محلی برای انجام حرکات ورزشی متنوع برایتان خواهد بود. همچنین، استخر این هتل نیز مکانی ایده آل برای شنا و آبتنی به شمار می رود. همه این موارد باعث می شوند که اقامت در هتل پالما وارنا مملو از نشاط و شادابی باشد.

نکاتی درباره هتل پالما وارنا

اگر بخواهیم دلایلی غیر از آنچه که ذکر شد برای انتخاب هتل پالما وارنا بیاوریم، باید به سرویس ها و خدماتی اشاره کنیم که توسط کارکنان هتل پالما وارنا در اختیار مهمانان قرار می گیرند. کارکنانی که اکثرا به سه زبان روسی، بلغاری و انگلیسی مسلط بوده و ارائه دهنده خدماتی مثل صندوق امانات، سرویس نگهداری از چمدان ها، سرویس های مربوط به افراد معلول، کرایه خودرو و حمل و نقل به فرودگاه هستند.

دیگر نکته جالب درباره هتل پالما وارنا نزدیکی این اقامتگاه به چندین مکان مهم شهر از جمله ساحل گلدن سندز است که فرصت انجام مجموعه گسترده ای از تفریحات را برای مهمانان و گردشگران به وجود می آورد.

استفاده از پارکینگ در نزدیکی اقامتگاه با هزینه بسیار اندکی ممکن است. در ضمن، ساختمان زیبای هتل پالما وارنا مجهز به یک دستگاه آسانسور نیز هست که همین مورد نیز دسترسی مهمانان پیر و جوان به طبقات فوقانی را تسهیل می نماید. تمامی این موارد، اقامت در هتل پالما وارنا را به خاطره ای ماندگار در ذهن گردشگران تبدیل می نمایند.

اماکن نزدیک به هتل پالما وارنا

فاصله هتل پالما وارنا تا خیابان پارتی: 300 متر

فاصله هتل پالما وارنا تا زمین گلف گلدن سند: 400 متر

فاصله هتل پالما وارنا تا ساحل ریویرا: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل پالما وارنا تا صومعه آلادژا وارنا: 2.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 843

به "هتل پالما وارنا؛ از هتل های 4 ستاره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پالما وارنا؛ از هتل های 4 ستاره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید