واکنش ترامپ به شایعات درباره سلامت رهبر کره شمالی

به گزارش مجله فناوری، رئیس جمهور آمریکا به شایعات مطرح شده درباره سلامت رهبر کره شمالی واکنش نشان داد و گفت که برای او آرزوی سلامت می کند.

واکنش ترامپ به شایعات درباره سلامت رهبر کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه گفت برای کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که شایعاتی درباره سلامت او مطرح شده اند آرزوی سلامتی می کند.

رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران درباره گزارش ها در خصوص اینکه رهبر کره شمالی بیمار است گفت: گزارش هایی هستند که بیرون آمده اند. ما نمی دانیم.

او در ادامه گفت: من رابطه خیلی خوبی با او داشته ام. فقط می توانم این را بگویم: برای او آرزوی سلامتی می کنم چون اگر او در شرایطی باشد که گزارش ها و اخبار می گویند، شرایطش وخیم است.

رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای اثبات نشده درباره تأثیر دیپلماسی خود با کیم اضافه کرد: من گفته ام و بارها این را گفته ام: اگر فرد دیگری در این سمت بود ما الان درگیر جنگ با کره شمالی بودیم.

برخی رسانه ها از جمله شبکه خبری سی ان ان روز دوشنبه مدعی شدند رهبر کره شمالی در شرایط وخیمی قرار گرفته است و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. کره جنوبی این شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 460

به "واکنش ترامپ به شایعات درباره سلامت رهبر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به شایعات درباره سلامت رهبر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید