واکنش پیولی به جدایی دروازه بان ایتالیایی

به گزارش مجله فناوری، استفانو پیولی، سرمربی میلان به تمجید از جیجی دوناروما پرداخته و برای او آرزوی موفقیت کرد.

واکنش پیولی به جدایی دروازه بان ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم میلان در نهایت در این فصل سری آ دوم شده و بعد از سالها به لیگ قهرمانان بازگشت. استفادنو پیولی، سرمربی باتجربه و ایتالیایی فصل بعد آخرین سال قرارداد خود با میلان را طی می نماید، اما پیولی 55 ساله مدعی شد فعلا در فکر تمدید قرارداد با این تیم نیست و آنها اولویت های مهم تری پیش رو دارند.

استفانو پیولی گفت: تمدید قرارداد من اولویت نیست و ما با مالدینی و ماسارا بیش از همه چیز در خصوص چگونگی پیشرفت تیم در آستانه حضور در لیگ قهرمانان صحبت خواهیم کرد. سال جاری باید شرایط را تثبیت کنیم. من از اینکه در این باشگاه و با این گروه کار می کنم احساس خوشبختی دارم. من دوست داشتم از الگوی خودم جیانی بونو الگو گرفته و پروژه را از ابتدا تا سرانجام راهنمایی کنم. البته افت ما در طول فصل طبیعی بود، اما ما هرگز در خصوص اصول و سبک بازی و کوشش برای بهبود جزئیات شک و تردید نداشتیم.

جدایی جیجی دوناروما؟ او الگوی یک بازیکن حرفه ای بوده و او روی آنچه در زمین رخ می متمرکز بود، حال چه مذاکرات مثبت باشد و چه نه. من و دوناروما با هم صحبت کردیم و از یکدیگر تشکر کردیم، رابطه ای صمیمانه داشتیم و من برای دوناروما برترین ها را در جام ملت های اروپا آرزو می کنم.

شرایط میلان در بازار تابستانی؟ مدیران میلان پیش از این خلاقیت خود نشان داده اند. به غیر از زلاتان که من به وضوح در خصوص او نظر مثبتی داشتم، باید از بازیکنانی چون سیمون کیائر، الکسیس سائلزمیکر و فیکایو توموری نام ببرم که من آنها را نمی شناختم. مهم این است که گروهی 10 تا 12 نفره از بازیکن برتر مانند تئو هرناندز، توموری، کیائر، فرانک کسیه، داویده کالابریا، هاکان چالهان اوغلو و زلاتان داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1236

به "واکنش پیولی به جدایی دروازه بان ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پیولی به جدایی دروازه بان ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید