پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی چاره، ادامه همکاری فعلاً تا خاتمه فصل

به گزارش مجله فناوری، طبق بند موجود در قرارداد باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، مدت قرارداد طرفین در سال اول تا انتها فصل جاری لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی چاره، ادامه همکاری فعلاً تا خاتمه فصل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار این باشگاه در حالی سال اول خود را پشت سر گذاشته است که حرف و حدیث فراوانی پیرامون ادامه همکاری سرخپوشان با این شرکت وجود دارد.

این قرارداد که در زمان سرپرستی مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس به امضا رسید سه ساله است، اما گفته می گردد به دلیل اختلافات پیش آمده بین باشگاه و کارگزار، این احتمال وجود دارد در سرانجام سال اول همکاری دو طرف سرانجام یابد و سرخپوشان سراغ اسپانسر جدیدی بروند.

در این بین در چند روز گذشته شایعاتی نیز پیرامون سرانجام همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز نیز به گوش رسید، اما طبق بندی که در قرارداد طرفین وجود دارد و به امضای مسئولان وقت باشگاه رسیده، مدت همکاری دو طرف تا سرانجام فصل جاری ذکر شده است. به این ترتیب با وجود سرانجام مدت قرارداد سال اول باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز در تاریخ 25 اردیبهشت ماه، همکاری دو طرف طبق بند اشاره شده، تا سرانجام فصل جاری لیگ برتر ادامه خواهد داشت و پس از آن طرفین درباره ادامه همکاری یا فسخ قرارداد مذاکره خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، با وجود نارضایتی سرخپوشان از بسته بودن راه های درآمدی این باشگاه اما به نظر می رسد با توجه به قرارداد سفت و محکم شرکت آتیه داده پرداز با باشگاه پرسپولیس و همچنین بندهای موجود در این قرارداد، باشگاه پرسپولیس عملاً هیچ راهی برای فسخ یک طرفه قرارداد سه ساله خود با این شرکت ندارد. به این ترتیب باید منتظر مذاکرات طرفین در سرانجام فصل جاری بود تا سرنوشت همکاری یا عدم همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز در فصل آینده تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1157

به "پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی چاره، ادامه همکاری فعلاً تا خاتمه فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - کارگزار، بی راه، بی چاره، ادامه همکاری فعلاً تا خاتمه فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید