چگونه با کارت پرواز امارات تخفیف خرید بگیریم؟

به گزارش مجله فناوری، هواپیمایی امارات با اجرای طرح My Emirates Pass، فرصتی را برای مسافران خود فراهم نموده است تا با خرید بلیط این ایرلاین، از تخفیف های ویژه خرید و سرگرمی در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی بهره مند شوند. این طرح از تاریخ 10 آبان 1402 تا 12 فروردین 1403 اجرا می گردد. با استفاده از My Emirates Pass، مسافران می توانند فقط با ارائه کارت پرواز هواپیمایی امارات از تخفیف های ویژه ای در مراکز خرید، رستوران ها، مراکز سرگرمیی و زیبایی در سراسر امارات متحده عربی برخوردار شوند. در ادامه، با شرایط و نحوه استفاده از My Emirates Pass و بعلاوه مراکز طرف قرارداد با آن بیشتر آشنا شوید.

چگونه با کارت پرواز امارات تخفیف خرید بگیریم؟

My Emirates Pass چیست؟

کارت پرواز، مجوز سفر با یک شرکت هواپیمایی است که اطلاعات مربوط به پرواز و بعلاوه شماره صندلی شما را تعیین می نماید. بعد از پرواز نیز، با برچسبی که به آن متصل شده است می توانید چمدان خود را تحویل بگیرید. کاربرد کارت پرواز به همین موارد خلاصه می شد، اما شرکت هواپیمایی امارات با طرح My Emirates Pass این امکان را فراهم نموده است که از کارت پرواز امارات برای بهره مندی از تخفیف در سفر به امارات نیز بهره ببرید.

به طور کلی My Emirates Pass به مسافران در باشگاه مشتریان این امکان را می دهد تا با هر پرواز امارات، امتیاز کسب نمایند و این امتیازات را برای دریافت مزایای مختلف مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، اجاره خودرو و سایر کالاها و خدمات استفاده نمایند.

در طرح کنونی هواپیمایی امارات، در واقع My Emirates Pass همان کارت پرواز هواپیمایی امارات است که به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس واقع شده است. نسخه فیزیکی کارت پرواز امارات در گیت پرواز با ارائه بلیط و کارت شناسایی ارائه می گردد که روی آن نام ایرلاین، شماره پرواز، ساعت پرواز، شماره صندلی و اطلاعاتی از این قبیل درج شده است. نسخه دیجیتالی کارت پرواز امارات نیز دربردارنده همین اطلاعات است و با نصب اپلیکیشن هواپیمایی امارات می توانید آن را دریافت کنید.

نحوه استفاده از کارت پرواز امارات

برای استفاده از تخفیف های My Emirates Pass، کارت پرواز خود را به همراه یک کارت شناسایی عکس دار به مراکز طرف قراردادی که در ادامه معرفی می شوند، ارائه دهید تا تخفیف برای شما اعمال گردد.

اگر از نسخه دیجیتالی کارت پرواز امارات استفاده می کنید، حتما قبل از پرواز، یک اسکرین شات از آن بگیرید. توجه داشته باشید، کارت پرواز دیجیتال، بعد از انجام پرواز از برنامه شما حذف می گردد.

زمان استفاده از تخفیف های امارات با My Emirates Pass

از اول نوامبر 2023 تا 31 مارس 2024 (10 آبان 1402 تا 12 فروردین 1403) به امارات سفر کنید و با کارت پرواز امارات از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. اگر در بازه زمانی 8 دسامبر 2023 تا 14 ژانویه 2024 (17 آذر تا 24 دی 1402) نیز به این کشور سفر کنید، علاوه بر تخفیف کارت پرواز خود می توانید از پیشنهادات ویژه فستیوال خرید دبی نیز بهره ببرید و تخفیف بیشتری بگیرید.

مراکز طرف قرارداد My Emirates Pass

یکی از مزایای کارت پرواز امارات، امکان استفاده از تخفیف در مراکز طرف قرارداد هواپیمایی امارات است. این مراکز در چهار دسته شامل مراکز زیبایی، مراکز تفریحی، رستوران ها و مراکز خرید دبی دسته بندی شده اند.

تخفیف مراکز مراقبت از سلامت فکر و بدن

برای مراقبت از بدن و فکر خود می توانید از تخفیف هایی که برای مراکز اسپا، باشگاه های ورزشی، مراکز ماساژ، داروخانه ها و مجموعه های استخر و ورزش های آبی در نظر گرفته شده است، بهره ببرید.

برخی از این مراکز عبارتند از:

Tadawi specialty hospital: داروخانه با 30% تخفیف

Sofitel SPA with LOccitane: مرکز اسپا با 30% تخفیف

1Rebel DIFC: باشگاه ورزشی با 25% تخفیف

Chi, The Spa: اسپا با 20% تخفیف

Roxana Aesthetics Clinic: کلینیک با 30% تخفیف

SKIN LAUNDRY: فیشیال با 20% تخفیف

The St. Regis Spa: اسپا با 20% تخفیف

Armani Spa: اسپا با 10% تخفیف

Embody Fitness Dubai - DIFC: باشگاه با 25% تخفیف

Noa Dental Clinic: کلینیک دندان پزشکی با 25% تخفیف

تخفیف مراکز تفریحی دبی

امارات کشوری با تفریحات بی شمار است. با استفاده از تخفیف های My Emirates Pass می توانید برای لذت بردن از بسیاری از این تفریحات دبی مانند قایق سواری، پارک آبی، سافاری، بازدید از موزه و دیگر جاذبه ها تخفیف بگیرید.

برخی از تفریحاتی که با تخفیف می توانید از آنها بهره ببرید عبارتند از:

Adventure Park: بلیط با 20% تخفیف

1 Hour Marina Tour: تور گشت با کشتی کروز با 30% تخفیف

The Lost Chambers Aquarium: آکواریوم جمیرا با 40% تخفیف

The Els Club Dubai Golf: گلف با 10% تخفیف

At the Top Burj Khalifa: بازدید برج خلیفه با 20% تخفیف

Balloon Adventures Dubai: بالن سواری در صحرا با 10% تخفیف

AYA Universe: بلیط با 20% تخفیف

Al Shindagha Museum: بازدید موزه، یک بلیط هدیه با خرید هر بلیط

Aquaventure Waterpark: پارک آبی با 20% تخفیف

Dubai Aquarium and Underwater ZOO: آکواریوم با 25% تخفیف

تخفیف کافه و رستوران در دبی

تجربه چشیدن طعم غذاهای عربی و بین المللی در رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های امارات را از دست ندهید. مواردی که در ادامه نام می بریم شامل تخفیف My Emirates Pass هستند.

Mr. Toads: دریافت دو پرس غذا با سفارش هر غذا

&More: انواع غذاها و نوشیدنی ها با 20% تخفیف

261 Restaurant: تخفیف 10% بر روی رسید

Ahlan Lounge @ Gate A1, B26 & C13: غذا با 25% تخفیف

Al Bahou: تخفیف 25% بر روی رسید

Al Hadiqa Restaurant and Tent: غذا و نوشیدنی با 25% تخفیف

Allo Beirut - City Walk 2: تخفیف 15% بر روی رسید

Andiamo! Pizza: غذا و نوشیدنی با 20% تخفیف

Antique Bazaar: غذا و نوشیدنی با 20% تخفیف

Aqua Poolside Grill and Bar: غذا و نوشیدنی با 20% تخفیف

تخفیف فروشگاه ها و مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی بدون شک از برترین مراکز خرید دنیا هستند که انواع برندهای معتبر را می توانید در آنها پیدا کنید. با استفاده از تخفیف کارت پرواز امارات، هنگام خرید کردن از فروشگاه های زیر تخفیف بگیرید.

Emirates Official Store - Town Center Jumeirah: تخفیف 20% بر روی رسید

FYOR - Dubai Festival City Mall: خرید با 25% تخفیف

Momentum: اکسسوری ساعت با 10% تخفیف

Navrang Jewellers - Gold Souk: جواهر تا 25% تخفیف

Nishat: 15% تخفیف روی اجناس خارج از حراجی

Souk Al Wadi: همه اجناس با 15% تخفیف

با ارائه کارت پرواز امارات در صورتی که تا سقف 500 درهم از این فروشگاه ها خرید کنید، 15% تخفیف دریافت می کنید و اگر خرید شما بیشتر از 500 درهم باشد، شامل 20% تخفیف است.

این فروشگاه ها شامل TOMMY HILFIGER ،The Childrens Place SKECHERS، ALDO، ARDENE، ATHLETES CO، BRAND BAZAAR، CALVIN KLEIN، CHARLES AND KEITH، DUNE LONDON، INGLOT، LEVIS، LC WAIKIKI و NINEWEST می گردد.

همزمانی تخفیف My Emirates Pass با جشنواره خرید دبی

چه در تابستان به دبی سفر کنید و چه در زمستان، می توانید از تخفیف های مربوط به جشنواره تابستانی یا زمستانی بهره ببرید. برای مثال فستیوال خرید دبی از 8 دسامبر 2023 تا 14 ژانویه 2024 (17 آذر تا 24 دی 1402) در این شهر برگزار می گردد. در این فستیوال، می توانید از پیشنهادات مجذوب کننده مراکز خرید و فروشگاه ها بهره ببرید.

بعلاوه، تاریخ بلک فرایدی 2023 در روز آدینه 24 نوامبر است. اگر در این باره زمانی بلیط هواپیمایی امارات را بخرید، هم از کارت پرواز امارات تخفیف می گیرید، هم بلک فرایدی و حراج دبی را از دست نخواهید داد.

کارت پرواز امارات، فرصتی طلایی برای خرید مقرون به صرفه!

برترین زمان سفر به دبی نیمه دوم سال است که هوای این شهر مطبوع شده و دیگر از گرمای زیاد هوا خبری نیست. کافی است بلیط هواپیمایی امارات را بخرید تا علاوه بر لذت بردن از آب و هوای خوب، از تخفیف ویژه کارت پرواز امارات برای رفتن به مراکز اسپا، رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز تفریحی بهره ببرید.

برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیمایی امارات با برترین قیمت به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید. بعلاوه با توجه به امکان استفاده از تخفیف کارت پرواز امارات در یک بازه چند ماهه، می توانید مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما را در کی کجا پیدا و رزرو کنید.

سوالات متداول درباره My Emirates Pass

چگونه از My Emirates Pass استفاده کنم؟

برای استفاده از تخفیف های My Emirates Pass، کارت پرواز خود را به همراه یک کارت شناسایی عکس دار به مراکز طرف قراردادی که معرفی شدند، ارائه دهید تا تخفیف برای شما اعمال گردد.

کجا می توانم از My Emirates Pass استفاده کنم؟

در هریک از مراکز تجاری، تفریحی و… که نام برده شد می توانید از این تخفیف ها بهره ببرید.

آیا یک کارت پرواز برای چند نفر قابل استفاده است؟

خیر، هر کارت پرواز فقط برای شخصی که تعیینات او در کارت پرواز ذکر شده، قابل استفاده است و با کارت شناسایی عکس دار فرد آنالیز می گردد.

آیا می توانم کارت پرواز را به شخص دیگری بدهم تا از آن استفاده کند؟

خیر، کارت پرواز شما فقط به وسیله شما قابل استفاده است و قابل انتقال نیست.

آیا می توانم بیش از یک بار از کارت پرواز خود استفاده کنم؟

بله، می توانید از کارت پرواز امارات در مکان های مختلف یا چندین بار در یک مکان بهره ببرید. فقط مطمئن شوید که تاریخ سفر شما بین 1 نوامبر 2023 و 31 مارس 2024 باشد.

آیا برای استفاده از کارت باید مالیات پرداخت کنم؟

بله، شما باید هر گونه مالیات و هزینه های اضافی که اعمال می گردد را پرداخت کنید.

کارت پروازم را گم کردم، آیا می توانم دوباره آن را چاپ کنم؟

خیر. متاسفانه، کارت های پرواز را نمی توان پس از پرواز مجددا چاپ کرد.

تا چه زمانی می توان از تخفیف کارت پرواز امارات استفاده کرد؟

از ابتدای نوامبر 2023 تا 31 مارس 2024 (10 آبان 1402 تا 12 فروردین 1403)

منبع: فلای تودی
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1805

به "چگونه با کارت پرواز امارات تخفیف خرید بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با کارت پرواز امارات تخفیف خرید بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید