گل محمدی: مصدومان پرسپولیس زیاد هستند و نام شان از یادم می رود!

به گزارش مجله فناوری، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خاطرات خیلی خوبی از اصفهان و طرفداران اصفهانی دارم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. جام حذفی جامی است که در نود دقیقه باید تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم و حق هیچگونه اشتباهی نداریم و اشتباه تاثیرگذار نباید در این بازی ها داشته باشیم. ذوب آهن یک تیم دونده و جوان است و تیمی است که تاکتیک های خوبی در دفاع و حمله دارد، البته نمی دانم شرایط زمین چگونه است و آنطور که در تلویزیون دیده ام یک میزان شرایط خوبی ندارد و امیدوارم برای فردا شرایط زمین خوب باشد. هدف ما صعود از این مرحله است و ذوب آهن هم با انگیزه های زیادی مقابل ما ظاهر خواهد شد و امیدوارم یک بازی خوب همراه با صعود انجام دهیم.

گل محمدی: مصدومان پرسپولیس زیاد هستند و نام شان از یادم می رود!

وی در پاسخ به این سوال که به ضربات پنالتی هم فکر نموده است و برنامه ای برای این موضوع دارد؟ گفت: قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد، سعی کردیم تمرینات ضربات پنالتی هم انجام دهیم، البته فشردگی مسابقات هم خیلی زیاد است ما و ذوب آهن 3-4 روز پیش بازی داشتیم، قطعا به لحاظ جسمانی دو تیم شرایطی که باید داشته باشند، نخواهند داشت. بازی فردا می تواند یک بازی تاکتیکی باشد و نفرات تعویضی که وارد زمین می شوند می توانند تاثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط مصدومیت شجاعی و سایر مصدومان این تیم برای بازی مقابل ذوب آهن چگونه است؟ توضیح داد: ما 5-6 مصدوم داریم و تعدادشان این قدر زیاد است که شاید ذهنم کمک نکند. شرایط دو بازیکن تاجیک مان هم معین نیست. امیدوارم فردا یک جوابی از طرف باشگاه یا فدراسیون بگیریم تا ببینیم می توانیم از بازیکنان تاجیک مان استفاده کنیم یا نه.

گل محمدی در مورد شرایط ذوب آهن و تارتار سرمربی این تیم مطرح کرد: من از مهدی تارتار شناخت کافی دارم، او یک مربی زحمتکش و دارای ایده است و تیمش تاکتیک دارد. در هر تیمی هم که بوده تاثیرگذار بوده است. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتند نیاز به زمان دارد تا ایده های تاکتیکی اش را در ذوب آهن نشان دهد. ذوب آهن یک تیم ریشه دار است و افتخارات زیادی در فوتبال کسب نموده و جمع هر دو می تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1468

به "گل محمدی: مصدومان پرسپولیس زیاد هستند و نام شان از یادم می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مصدومان پرسپولیس زیاد هستند و نام شان از یادم می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید