گود مرزداران باید مشخص تکلیف گردد

به گزارش مجله فناوری، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار ناحیه 2 منطقه 2 گفت: اگر مالک گود مرزداران کارش را از سر نگیرد، بطور حتم اقدام به پر کردن گود می کنیم.

گود مرزداران باید مشخص تکلیف گردد

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای محمد مهدی رجایی فرد درباره گود 35 متری مرزداران و نگرانی هایی که برای اهالی در این محل ایجاد شده است، اضافه نمود: این گود باعث ایجاد حساسیت شده است و دغدغه همسایه های همجوار این گود برایمان مهم است. بر این اساس یک سال و نیم گذشته پیگیر بودیم که مالک سریع تر کارش را شروع کند.

وی گفت: موانعی در کارش وجود داشت که بخشی به مسائل شخصی و بخشی دیگر به مسائل سیستمی مربوط می شد که پیگیر بودیم تا مسائلش را حل نماید.

وی ادامه داد: آخرین دستور قضایی مربوط به برج 7 سال 98 است که پیرو آن یکی از مسائل مالک این بود که مهندس ناظر قبلی ترک کار نموده بود و تا استخدام ناظر جدید که به تایید نظام مهندسی هم احتیاج داشت زمان می برد که من پاسخ دستور قضایی آخری را در سال 98 با این موضوع دادم که ناظر جدید با تاییدیه نظام مهندسی تایید نموده است که این گود ظرف یک سال آینده پایدار است.

آقای رجایی فرد اضافه نمود: مستندات این موضوع موجود است و هیچ نگرانی خاصی از این باب وجود ندارد، اما با توجه به نگرانی هایی که مردم و همسایه ها داشتند هم پیگیر بودیم که این کار سریعتر انجام بگیرد. به همین منظور ماه گذشته پیمانکاری گرفتیم که مجدد گود را پایش و گفت 7 میلیمتر نیلینگ ها جا به جا شده است که تا 35 میلیمتر مجاز است.

شهردار ناحیه 2 منطقه 2 گفت: تاکید پیمانکار این بود که کارفرما باید سریعتر کار را شروع کند ما هم پیگیری های مستمری داشتیم و مصرانه از مالک خواستیم با توجه به مسائلی که داشته بار را ریخته و مصالح را تخلیه نموده است و فعالیتش را شروع خواهد نمود.

وی اضافه نمود: ما هم پیگیری های لازم را خواهیم کرد تا طبق برنامه زمان بندی که حدود 45 روز است فونداسیون را می سازد و 8 طبقه به جامانده که به سطح صفر صفر برسد هر طبقه 30 روز زمان می برد تا طبقاتش اجرا گردد. هر مرحله ای کار بخوابد با توجه به حساسیت هایی که ایجاد شده است حتما دستور قضایی می گیریم و به پایدارسازی گود و یا برطرف خطر آن اقدام می کنیم.

رجایی فرد گفت: اگر مالکان نخواهند کار طرح خود را شروع نمایند حتما شهرداری با دستور قضایی اقدام به برطرف خطر خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: کارشناسان مربوط در بحث برطرف خطر برخی گود ها را با سازه نگهبان پایدار سازی نمایند و تعدادی را هم دستور به پر کردن گود می دهند که در منطقه 2 چنین اتفاقی افتاده است و گودی که در بلوار دریا سال ها رها شده بود و مالک به آن توجه نمی کرد ما گود را پر کردیم. گود مرزداران هم مستثنی نیست و اگر کارش را شروع نکند حتما به پر کردن گود اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 783

به "گود مرزداران باید مشخص تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گود مرزداران باید مشخص تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید