10 جاذبه گردشگری پاریس که نباید از دست داد ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد فرانسه

به گزارش مجله فناوری، در هر گوشه ای از پاریس جاذبه های گردشگری این شهر قرار گرفته اند. کلیساهای قدیمی، گالری هنر مدرن، کافه ها و رستوران های زیبا از جمله این جاذبه ها هستند. امروز در مجله خبرنگاران به معرفی جاذبه های گردشگری پاریس که هر گردشگری باید ببیند می پردازیم.

10 جاذبه گردشگری پاریس که نباید از دست داد ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

جاذبه های گردشگری پاریس ؛ برج ایفل

بدون شک برج ایفل معروف ترین جاذبه گردشگری در پاریس است. این برج که ساخت آن در سال 1889 به خاتمه رسید 324 متر طول دارد و به اسم بلندترین بنای مرکز شناخته می شود. هر ساله حدود 7 میلیون نفر برای بالا رفتن از این برج پول پرداخت می نمایند.

طاق پیروزی

طاق پیروزی در سال 1806 به وسیله ناپلئون به منظور یادبود پیروزی ارتشش در نبرد آسترلیتز بنا شد. این بنا عظیم ترین طاق پیروزی در دنیا است و ساخت آن 30 سال طول کشید. شعله ای که در زیر این طاق واقع شده است و در بالای مقبره سربازان گمنام قرار گرفته است از تاریخ 11 نوامبر 1923 هر روز ساعت 6:30 دقیقه عصر روشن می شود. خرید بلیط هواپیما تهران پاریس

موزه لوور

موزه لوور یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس است. طاق پیروزی کاروسل که به وسیله ناپلئون بنا شده است در نزدیکی این موزه واقع شده است. بقایای قصر سابق سلطنتی که به قرن 12 برمی شود هنوز قابل تماشا هستند. هر سال بیش از 7 میلیون نفر به این مکان می آیند و موزه لوور را به پر بازدیدترین موزه دنیا تبدیل می نمایند.

کاخ گارنیه (اپرا گارنیه)

خانه اپرای گارنیه در سال 1861 تا 1875 ساخته شد. این ساختمان یکی از بناهای بی نظیر پاریس است زیرا یک تیم 14 نفره از نقاش ها و هنرمندان موزائیک کار و 73 مجسمه ساز در تزئینات این ساختمان یاری کردند. در طول سال ها این بنا از آثار عظیمی چون شبح اپرا برای نقاشی های روی سقف الهام گرفته است.

کلیسای سکره کر (قلب مقدس)

کلیسای سکره کر در بلندترین نقطه شهر واقع شده است. این بنای زیبا به وسیله پال آبادیه طراحی و ساخته شد. ساخت این کلیسا در سال 1875 شروع شد و پس از خاتمه جنگ دنیای اول در سال 1919 وقف و تقدیس شد.

میدان پلاس دووژ

میدان پلاس دووژ یه علت درختانی که به صورت کاملا مرتب بریده شده اند و ساختمان های آجری اطراف آن معروفیت دارد. این میدان قدیمی ترین میدان پاریس است و در بین سال های 1605 تا 1612 به وسیله هنری چهارم ساخته شد.

میدان باستیل

در فاصله چند صد متری میدان پلاس دووژ، میدان باستیل واقع شده است. بقایای زندان باستیل در خیابان های این میدان دیده می شود. ستونی که در وسط این میدان واقع شده است یادبودی برای انقلاب 1830 است.

کانال سنت مارتین

کانال سنت مارتین در طی سال های 1802 تا 1825 حفر شد و امروزه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاریس است و مردم زیادی برای پیک نیک به این مکان می فرایند.

گورستان پرلاشز

عظیم ترین قبرستان پاریس، گورستان پرلاشز نام دارد. این قبرستان محل دفن بسیاری از افراد معروف پاریس و مهاجران است. آرامگاه اسکار وایلد و جیم موریسون در میان آرامگاه های معروف این گورستان دیده می شود.

کلیسای نوتردام پاریس

کلیسای نوتردام برترین مثال از معماری گوتیک در فرانسه است. این کلیسا در تاریخ 854 ساله خود تاجگذاری پادشاهان و یک امپراتور و انقلاب ها و جنگ های زیادی را به خود دیده است.

پانتئون (معبد خدایان)

بنای پانتئون در محله لاتن شهر پاریس در ابتدا قرار بود یک کلیسا باشد. این بنا در سال 1970 زمانی که انقلاب فرانسه در حال رخ دادن بود ساخته شد. با مرگ اونوره گابریل ریکوتی سیاستمدار و روزنامه نگار دنیای حاضر در 2 آوریل 1971 تصمیم بر این شد که این بنا به آرامگاه مردان و زنان عظیم تاریخ فرانسه تبدیل شود.

دخمه مردگان پاریس

یکی از ترسناک ترین مکان های تماشای مرکز فرانسه، دخمه مردگان پاریس است که در دالان هایی زیر خیابان های پاریس قرار گرفته است. این دخمه شامل بقایای 6 میلیون انسان است. این مکان در سال 1738 ساخته شد و از اواخر قرن نوزدهم به یکی از جاذبه های گردشگری پاریس تبدیل شده است.

موزه اورسی

این بنا در ابتدا به اسم یک ایستگاه قطار برای خوش آمدگویی به میهمانان نمایشگاه دنیای ساخته شد و دارای عظیم ترین مجموعه شاهکارهای امپرسیونیست و پست امپرسیونیست در دنیا است. این موزه بعلاوه دارای بیش از 2000 نقاشی و 600 مجسمه است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد پاریس به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1273

به "10 جاذبه گردشگری پاریس که نباید از دست داد ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاذبه گردشگری پاریس که نباید از دست داد ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید