30 مدل رنگ تخت خواب چوبی شیک روکش دار مناسب اتاق خواب امروزی

به گزارش مجله فناوری، در سایت اتاق بارها گفته ایم که دکوراسیون اتاق خواب هر فردی باید منعکس کننده شخصیت خود او باشد. تمام عناصر باید طبق نظر خودتان انتخاب شوند حتی رنگ تخت خواب چوبی یا قالی اتاق نیز باید مطابق با سلایق و علایق شما انتخاب گردد. اگر همه چیز درست پیش برود و تمام رنگ ها مطابق با نظر شما انتخاب گردد، در نهایت وقتی در اتاق خواب قرار بگیرید احساسی آرامش بخش و صمیمی در وجودتان ایجاد خواهد شد. اما بنظر می رسد بسیاری از ما آخرین و مهم ترین قسمت معادله (یعنی خودمان) را فراموش می کنیم چرا که ذهنمان دائما درگیر پیروی از مدهای روز شیک و لوکس است که به تازگی به بازار راه یافته اند یا بین مردم محبوب شده اند.

30 مدل رنگ تخت خواب چوبی شیک روکش دار مناسب اتاق خواب امروزی

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

اگر بیشتر اتاق خواب های امروزی از طرحی مدرن و ساده با رنگ های خنثی پیروی می نمایند دلیلی ندارد که ما هم از این سبک پیروی کنیم فقط بخاطر اینکه در عکس ها زیبا دیده می گردد. هستند افرادی که دوست دارند از رنگ های شاد و شاخص نه فقط به میزان جزئی بلکه به میزانی زیاد و تاثیر گذار در جاهایی که فکرش را هم نمی کنیم، بهره ببرند. یکی از این مکان های جالب، تخت خواب است. در این مطلب می خواهم به معرفی 30 مدل متفاوت رنگ تخت خواب چوبی با روکش و بدون روکش پارچه ای بپردازم که ایده ای نو و خلاقانه را معرفی می نمایند. لطفا تا انتها مطلب همراه ما باشید.

عکس ها را با مدل تخت خواب هایی آغاز می کنیم که رنگ های شاد در قسمت فریم و تاج دارند، از زرد پر رنگ و زرد آفتابی گرفته تا قرمز و بنفش. کالکشن مدل های زیر به قدری زیبا و شگفت انگیز هستند که استفاده نکردن از آنها در دکوراسیون اتاق خواب مانند از دست دادن یک فرصت طلایی برای جذاب نمودن دکوراسیون است. جالب تر اینکه طرح مدل های زیر بیشتر به سبک مدرن گرایش داشته و به همین خاطر در دکوراسیون های مدرن نیز بخوبی جواب خواهند داد. از آنجایی که رنگ امیزی خود چوب کار چندان درستی نیست، استفاده از روکش های پارچه ای با رنگ های متفاوت کارایی و زیبایی بیشتری خواهد داشت.

تاج تخت خواب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی رنگ تخت خواب چوبی و در کل ظاهر اتاق خواب دارد. شاید شما علاقه چندانی به رنگ ها خیلی شاد و قوی نداشته و در عوض خواهان رنگ هایی هستید که فقط تفاوت یا تضادی مختصر با رنگ موجود در زمینه یا تم اتاق داشته باشد. در چنین شرایطی بجای اینکه تخت خوابی با رنگ زرد یا قرمز را به خانه بیاورید، مدلی با رنگ روشن و همچنین تاجی درخشان و پر رنگ به خوبی احتیاج شما را رفع خواهد نمود. تاج در اینجا کمبود رنگ را جبران نموده و وقتی با میز پاتختی و لامپ رومیزی یا دیواری شیک ترکیب می گردد حتی زیباتر نیز بنظر می رسد. شکل های زیر این موضوع را نشان می دهد.

وقتی در خصوص رنگ تخت خواب چوبی یا به طور کلی دکوراسیونی رنگارنگ صحبتی می کنیم، بسیاری از مردم فکر می نمایند منظورمان رنگ های قوی و شاخص مانند قرمز و بنفش یا آبی است. این طرز فکر اشتباه است. شما می توانید تخت خوابی با فریم و تاج رنگارنگ داشته و از طرفی دکوراسیون تان ساده و مینیمال بنظر برسد. مثلا می توانید تاج تخت خواب را نارنجی، قرمز یا بنفش انتخاب کنید اما در سایه های روشن تر و سبک تر و با ظاهری مات. چنین اتاق خواب هایی هم می توانند مدرن باشند، هم مینیمال و امروزی و حتی قدیمی و کلاسیک.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

مدل سرویس خواب ام دی اف بسیار شیک مناسب برای اتاق های کوچک

30 مدل سرویس خواب عروس و داماد عاشقانه ، راحت و شیک

مدل تخت خواب دخترانه بسیار شیک و زیبا برای اتاق جوانان

مدل تاج تخت خواب در طرح های بافتی و مخملی بسیار زیبا و شیک

شکل های زیر تخت خواب هایی را نشان می دهد که بدرد هر جور سبک چیدمانی می خورد. رنگ سیاه اتاق خواب کنار خاکستری و آبی، ویژگی ایی دارد که در هر دکوراسیونی به زیبایی خود را نشان می دهد. این دو رنگ هم تنوع زیادی دارند و هم همیشگی هستند، به این معنی که هیچوقت از مد و تازگی نمی افتند. تخت خواب مشکی می تواند دکوراسیون های مدرن و روشن را متعادل نموده و سریعا آنرا لوکس و خواستنی نشان دهد. رنگ خاکستری و خاکستری مایل به آبی هم که در حال حاضر مد روز هستند و در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرند.

به هر حال از رنگی که خوشتان می آید می توانید همان رنگ را در تخت خواب خود نیز بکار ببرید. رنگ سفید و قهوه ای و حتی بژ و خاکستری دیگر به رنگ هایی تکراری در اتاق خواب تبدیل شده اند. همانطور که در بالا گفتیم، اگر رنگ هایی که دوست دارید خیلی قوی و تاثیر گذار هستند مانند قرمز یا بنفش یا صورتی، کافی است این رنگ ها را در سایه های روشن تر بکارببرید. با این کار هم رنگ تخت خواب چوبی روکش دار شما به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل خواهد شد هم این که اتاق خواب تان خیلی زننده و شلوغ بنظر نخواهد رسید.

رنگ تخت خواب چوبی

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 771

به "30 مدل رنگ تخت خواب چوبی شیک روکش دار مناسب اتاق خواب امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل رنگ تخت خواب چوبی شیک روکش دار مناسب اتاق خواب امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید