تور ارزان اروپا: آمریکا و اروپا علیه شرکت های فناوری متحد می شوند

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق سندی که به تازگی فاش شده، اتحادیه اروپا و آمریکا تصمیم دارند روش هماهنگی را برای کنترل قدرت در حال رشد شرکت های بزرگ فناوری در بازار در پیش بگیرند.

تور ارزان اروپا: آمریکا و اروپا علیه شرکت های فناوری متحد می شوند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

احتمالاً در اجلاس شورای تجارت و فناوری آمریکا- اتحادیه اروپا که در 29 سپتامبر برگزار می گردد این اقدام همراه با طرح هایی درباره آب وهوا، تجات و زنجیره ذخایر اعلام می گردد.

آمریکا و اروپا سعی دارند قدرت در حال رشد شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، فیس بوک، اپل و آمازون را کنترل نمایند. همکاری میان این دو منطقه اهمیت زیادی برای قانونگذاران هر دو سوی اقیانوس آتلانتیک دارد و درنتیجه فرایند مقابله شرکت های بزرگ آمریکایی با قوانین تازه سخت تر خواهد شد.

این شورا دارای 10 گروه فعال در زمینه های مختلف مانند قدرت بخشیدن به تجارت، اقتصاد و روابط و بعلاوه ارزشهای دموکراتیک یکسان است.

در سند مذکور آمده است: گروه متمرکز برای قانونگذاری شرکت های فناوری درباره روش های نظارت بر پلتفرم فناوری تبادل اطلاعات می نماید و علاوه برآن در پی همگرایی میان روش های مذکور است. ما با چند چالش یکسان درباره قدرت دروازه بازی پلتفرم های بزرگ و مسئولیت واسطه گری آنلاین روبرو هستیم.

بعلاوه در این متن اشاره شده می توان اقدامات بیشتری برای مقابله با اخبار جعلی انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1316

به "تور ارزان اروپا: آمریکا و اروپا علیه شرکت های فناوری متحد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: آمریکا و اروپا علیه شرکت های فناوری متحد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید