آوازی برای وطن دوباره خوانده شد

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، داستان آوازی برای وطن که هم اینک به چاپ سوم رسیده است روایت گر زندگی زاغ بوری در قفس است که در رسای وطنش آواز می خواند. بالاخره صاحب زاغ بور در قفس را باز می نماید و سفر شروع می گردد. زاغ بور طی چند روز پرواز، دوستانی پیدا می نماید که حاضرند پذیرای همیشگی او باشند، اما او تنها و تنها یک هدف دارد: رسیدن به وطن.

آوازی برای وطن دوباره خوانده شد

نرگس محمدی تصویرگر این کتاب در هر قاب به بافت گیاهی و حیوانی مناطق مختلف ایران پرداخته است و خود روایت گر داستانی برای مخاطبان نوجوانی است که بالای 11 سال (نونگاه) سن دارند.

در بخشی از کتاب آوازی برای وطن آمده است: دریا که آرام شد، زاغ بور احساس کرد چیزی محکم به سرش خورد. چشمانش را باز کرد. خودش را روی یک تخته پاره وسط دریا دید. باورش نمی شد. خشکی از دور پیدا بود. یک دفعه جستی زد، بال های خیسش را تکاند و به طرف خشکی پرواز کرد. زاغ بور همین طور که پرواز می کرد، چشم هایش را بست و آواز خواند. کم کم صدای آوازش چند برابر شد...

یادآوری می گردد این کتاب در قطع خشتی به قیمت 12هزار تومان با شمارگان 2هزار و 500 نسخه در شهر کتاب ها و فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان (آفرینش) قابل خریداری است.

پیش تر نیز 13هزار نسخه از کتاب آوازی برای وطن از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 541

به "آوازی برای وطن دوباره خوانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آوازی برای وطن دوباره خوانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید