احتمال غیبت ماندزوکیچ در فینال کوپا ایتالیا

به گزارش مجله فناوری، مهاجم کروات تیم فوتبال یوونتوس ممکن است فرصت بازی برای بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا را از دست بدهد.

احتمال غیبت ماندزوکیچ در فینال کوپا ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ماریو ماندزوکیچ ممکن است نتواند در بازی فردا شب (چهارشنبه) یوونتوس برابر لاتزیو در فینال جام حذفی ایتالیا به میدان برود.

باشگاه یوونتوس تأیید نموده است که مهاجم سابق تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در قسمت تحتاتی کمرش دردی احساس می نماید که شاید به او اجازه ندهد، به میدان برود.

در جریان بازی اخیر یوونتوس در خانه رم که 3 بر یک تن به شکست داد، ضربه به کمر ماندزوکیچ وارد آمد که او را برای چند دقیقه ای وادار به ترک میدان کرد. او اگرچه به میدان برگشت اما در حالی که معین بود هنوز از درد کمر رنج کی برد، به بازی اش ادامه داد.

طبق اعلام سایت باشگاه یوونتوس ماندزوکیچ قرار است امروز مورد معاینات تکمیلی قرار بگیرد تا معین گردد که آیا او می تواند برابر آبی پوشان لندن برای کسب اولین جام در فصل جاری به میدان برود یا نه.

ماندزوکیچ 30 ساله در فصل جاری یکی از مهره های کلیدی تیم تحت راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری بوده که نقش بال چپ را در سیستم 1-3-2-4 بانوی پیر ایفا نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 192

به "احتمال غیبت ماندزوکیچ در فینال کوپا ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت ماندزوکیچ در فینال کوپا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید