استقبال فعالان گردشگری قم از ملاقات چهره به چهره

به گزارش مجله فناوری، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: فعالان گردشگری استان از برگزاری جلسات ملاقات عمومی و ملاقات چهره به چهره که دوشنبه هر هفته تشکیل می شود، استقبال می کنند.

استقبال فعالان گردشگری قم از ملاقات چهره به چهره

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 اظهار کرد: بیشتر مراجعه کنندگان هنرمندان صنایع دستی، فعالان و سرمایه گذاران صنعت گردشگری هستند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، گفت: آنچه طی دو ماه گذشته در جلسات ملاقات های عمومی حاصل شده این است که فعالان گردشگری قم برای این که بتوانند در دوران بعد از کرونا دوباره به فعالیت خود ادامه دهند به حمایت نیاز دارند.

او بیان نمود: در جلسه ملاقات عمومی مراجعه کنندگان بدون اتلاف وقت و بی واسطه، مسائل و مسائل خود را بیان می کنند که در واقع یک خدمت است، به عزیزان هنرمند و همچنین فعال در صنعت گردشگری قم که برای زنده و پویا نگه داشتن صنایع دستی و صنعت گردشگری استان سختی های زیادی را متحمل شده و می شوند.

ارجمندی شرح داد: این اداره کل با تمام توان در کنار هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری قم ایستاده و از آنها حمایت می کند تا با گذشت از دوران کرونا به رونق گذشته خود بازگردند و در این زمینه مجموعه تا جایی که قانون اجازه دهد در انجام وظایف خود کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1170

به "استقبال فعالان گردشگری قم از ملاقات چهره به چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال فعالان گردشگری قم از ملاقات چهره به چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید