استندآپ کمدینی که بعد از خندوانه بازیگر شد

به گزارش مجله فناوری، مهر/ محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه از چالش خنداندن مردم در روزهای کرونایی سخن گفت.

استندآپ کمدینی که بعد از خندوانه بازیگر شد

محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه که این روزها بیشتر به صداپیشگی می پردازد درباره فعالیت های اخیر خود اعلام کرد: در مدت اخیر در یک سریال و پنج تئاتر بازی کردم همچنین در یک فیلم سینمایی حضور داشته ام که همه این اتفاقات بعد از خندوانه برای من رخ داد و قبل از آن بیشتر مشغول دوبله و صداپیشگی بودم.

وی درباره تمرکز بیشتر خود در آینده بیان کرد: خیلی جدی به دنبال این هستم که در فضای بازیگری بیشتر فعالیت کنم مراحل مختلف آموزش را طی می کنم در کنار آن کار دوبله را هم همچنان انجام می دهم.

معتضدی درباره اینکه همچنان قرار است در خندوانه به استندآپ بپردازد یا خیر گفت: بله خواهم بود و این افتخار است که در این برنامه استندآپ داشته باشم چراکه فکر می کنم آقای جوان بستری را برای عده ای از جوانان که مستعد کار در حوزه استندآپ و کمدی بودند فراهم کرد و من هم جزیی از آنها بودم و بعد از این هم در اجرای استندآپ و حوزه های دیگر هر کاری بتوانم حضور خواهم داشت.

وی که با فعالیت های استندآپ کمدی دیده شد درباره اینکه چقدر در یک سال کرونایی توانست از کمدی و طنز برای شاد کردن مردم بهره بگیرد اعلام کرد: باید دید خنداندن مردم در این شرایط سخت تر شده است و یا وظیفه ما تغییری نموده است؟ ممکن است تصور کنیم به دلیل فضایی که به وجود آمده است مردم سخت می خندند، حتی ممکن است چالشی با این حال بد مردم داشته باشیم و فکر کنیم واقعاً در این شرایط باید به فکر خنداندن شان باشیم؟ مثلاً وقتی عده ای عزادار عزیزانشان به خاطر اپیدمی کرونا هستند خندان آنها شبیه این نیست که مثلاً در مراسم عزای کسی جوک و لطیفه تعریف کنیم؟ اینها سوالاتی است که به آنها هم فکر می کنیم.

معتضدی در ادامه بیان کرد: فکر می کنم در این فضا وظیفه یک کمدین خطیرتر می گردد چون اگر کمدین هم در این شرایط و احوال بد زانوی غم بغل کند و در کنار دیگران عزاداری کند، پس چه کسی قرار است حال و روحیه مردم را خوب کند؟ چه کسی می تواند یاری کند تا مردم به حالت عادی زندگی شان بازگردند اتفاقاً خیلی کوشش می کنم به همین دلیل و برای همین حال خوب قدم بردارم.

وی در خاتمه سخنانش اعلام کرد: هرکسی به سهم خود این کوشش را انجام می دهد و حتی رامبد جوان هم همانطور که دیدیم ابتدای آغاز فصل جدید خندوانه مدل دیگری برنامه اش را آغاز کرد. اتفاقاً فکر می کنم اگر بتوانیم مردم را شاد کنیم لطفی است که از جانب خدا به ما شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1090

به "استندآپ کمدینی که بعد از خندوانه بازیگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استندآپ کمدینی که بعد از خندوانه بازیگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید