تور تایلند لحظه آخری: باز شدن مرزهای استرالیا و تایلند پس از 18 ماه

به گزارش مجله فناوری، تایلند و استرالیا پس از 18 ماه برای اولین بار مرزهای خود به روی مسافران و توریستهایی که واکسینه شده اند، را باز کردند.

تور تایلند لحظه آخری: باز شدن مرزهای استرالیا و تایلند پس از 18 ماه

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، استرالیا و تایلند برای اولین بار پس از 18 ماه محدودیتهای مرزی را تا حد قابل توجهی کاهش دادند و به جهانگردها و مسافران با انجام آزمایش لیتموس اجازه ورود می دهند.

صدها جهانگرد خارجی واکسینه شده پس از چراغ سبز تایلند برای قبول مسافرانی از بیش از 60 کشور ازجمله آمریکا و چین، وارد این کشور شدند.

بسیاری از مسافران دیگر نیز از منطقه اروپا هستند که به واسطه هوای سرد فعلی در این قاره ترجیح میدهند در جنوب شرق آسیا تعطیلات خود را سپری نمایند.

در سیدنی هم صدها شهروند این کشور برای اولین بار از آوریل 2020 بدون احتیاج به قرنطینه شدن پیروز شدند اقوام و دوستان خود را در فرودگاه ببینند.

به نظر میرسد یکی از دلایل اتخاذ اینتصمیم کاهش شدید درامدهای این دو کشور در دوره کرونا بوده است. تایلند خسارت زیادی از شیوع ویروس کرونا متحمل شد و حدود 3 میلیون شغل مرتبط با توریسم ر و عایدی 50 میلیارد دلاری در سال گذشته را از دست داد.

وزارت خارجه تایلند پیش بینی 180 هزار مسافر خارجی در امسال و 7 میلیون نفر در سال بعد را دارد؛ رقمی که در سال 2019 نزدیک به 40 میلیون نفر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1361

به "تور تایلند لحظه آخری: باز شدن مرزهای استرالیا و تایلند پس از 18 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: باز شدن مرزهای استرالیا و تایلند پس از 18 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید