ببینید؛ تریلر داستانی بازی Avowed منتشر شد

به گزارش مجله فناوری، استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) اخیرا از اولین تریلر داستانی بازی نقش آفرینی Avowed رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر داستانی بازی Avowed منتشر شد

این تریلر نسبت به آنچه که قبلا برای بازی دیده ایم، سینمایی تر است و بیشتر به داستان بازی Avowed و آنچه که بازیکنان به آن مکلف می شوند، می پردازد. در شرح تریلر آمده است:

علاوه بر بینش بیشتر در خصوص داستان Avowed، یک همراه نو به نام گیاتا (Giatta) نیز در نوترین تریلر بازی حضور دارد که در زمینه انرژی روح تحقیق می نماید و در ماموریتی است که راز Dreamscourge را کشف کند.

لازم به ذکر است که آبسیدین نگاهی عمیق به گیم پلی Avowed در رویداد Xbox Developer Direct در ژانویه گذشته داشت و پس از آن تایید کرد Avowed به پروژه های قبلی استودیو وفادار می ماند و شامل انتها بندی های متعدد است که تکرار مجدد بازی را تشویق می نماید. بازیکنان می توان در کنار سلاح های سرد و گرم و سپرها از طلسم ها نیز استفاده نمایند که بعضی از آن ها را در تریلر نو نیز مشاهده می کنیم.

همراهانی از گونه های مختلف، با مجموعه ای از توانایی های منحصر به فرد خود، در کنار شما خواهند جنگید. از یک مزدور سابق گرفته تا یک جادوگر عجیب و غریب، آن ها بخشی از سفر شما خواهند بود و انتخاب های شما آن ها را شکل می دهد و به آن ها در ماموریت هایشان یاری می نماید. بعلاوه این بازی در همان دنیایی اتفاق می افتد که یکی از بازی های دیگر آبسیدین یعنی Pillars of Eternity در آن جریان دارد.

بازی Avowed در سال 2024 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این بازی بعلاوه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان شایعاتی منتشر شده که بازی برای نوامبر در نظر گرفته شده است. در هر صورت می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1817

به "ببینید؛ تریلر داستانی بازی Avowed منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر داستانی بازی Avowed منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید