ببینید؛ بازی علمی تخیلی Exodus با نقش آفرینی متیو مک کانهی معرفی گردید

به گزارش مجله فناوری، استودیوی Archetype Entertainment به تازگی از بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی Exodus رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی علمی تخیلی Exodus با نقش آفرینی متیو مک کانهی معرفی گردید

این بازی در یک دنیای کاملا نو با همکاری نویسندگان برتر داستان های علمی تخیلی ایجاد شده است. داستان به گونه ای طراحی شده که عناصری اکشن را با المان های عاطفی عمیقی ترکیب می نماید. در بازی بشریت از زمین در حال مرگ فرار نموده و خانه نوی را در کهکشانی متخاصم پیدا نموده است. در این میان بازیکنان در نقش افراد زیردستی قرار گرفته که برای بقا می جنگند. به عنوان مسافر (Travelers)، شما آخرین امید بشریت هستید. در واقع وظیفه شما این است که سلاح ها و فناوری های بیگانه را از قدرتمندترین موجودات دنیا، آسمان ها و بزرگترین دشمن بشریت یعنی سلستیال ها (Celestials)، بدزدید. بعلاوه به وسیله اکتشاف، شما درک درستی از دنیا خود، آسما ن ها و ارتباط خود با سرنوشت بشریت بدست می آورید.

با این حال موضوعی به نام اتساع زمان وجود دارد. به عنوان مسافرانی که در ماموریت های بین ستاره ای هستند، هر روزی که تجربه می کنید، روی سیاره خانه خود دهه ها می گذرد. فداکاری هایی که برای محافظت از عزیزانتان انجام می دهید، عواقبی غیرقابل پیش بینی ایجاد می نماید که دنیای شما و آینده را تغییر می دهد و از طرفی با بازگشت به خانه، با عواقب انتخاب های خود روبرو می شوید. در Exodus، نتیجه این انتخاب ها در سطح گسترده ای ظاهر می گردد و نسل ها را درگیر خود می نماید. به عنوان ناجی بشریت، شما بعلاوه مجموعه متنوعی از همراهان را در نبردهای خود رهبری خواهید کرد که بسیاری از آن ها ماموریت و روابط خاص خود را دارند.

لازم به ذکر است که این بازی اولین حضور متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)، بازیگر مشهور هالیوود که در آثاری نظیر میان ستاره ای، باشگاه خریداران دالاس و کارآگاه حقیقی ایفای نقش نموده، در صنعت بازی های ویدیویی محسوب می گردد. مک کانهی شخصا در مراسم گیم اواردز 2023 یعنی جایی که بازی معرفی گردید، حضور یافت و این موضوع را گفت. هرچند فعلا تعیین نیست که چه نقشی را در بازی ایفا خواهد نمود.

استودیوی Archetype Entertainment به وسیله توسعه دهندگان سابق بایوور (BioWare)، ناتی داگ (Naughty Dog)، 343 Industries و به رهبری جیمز اولن (James Ohlen) به عنوان بخشی از کمپانی Wizards of the Coast تأسیس شده است. اولن در گذشته روی آثاری نظیر بعضی نسخه های سری بالدورز گیت، دراگون ایج و Knights of the Old Republic کار نموده و این نوید یک اثر نقش آفرینی مجذوب کننده را می دهد. این موضوع از آنجایی مجذوب کننده تر می گردد که با توجه به توضیحات منتشر شده به نظر می رسد که با اثری مانند مس افکت روبرو هستیم. بعلاوه جالب است بدانید که جیمز اولن ظاهراً از 12 سالگی مجذوب ایده اتساع زمان شده است.

بازی EXODUS برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

تریلر سینمایی معرفی:

تریلر داستانی:

منبع: EurogEamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آذر 1402 بروزرسانی: 25 آذر 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1809

به "ببینید؛ بازی علمی تخیلی Exodus با نقش آفرینی متیو مک کانهی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی علمی تخیلی Exodus با نقش آفرینی متیو مک کانهی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید