ببینید؛ بسته الحاقی سایبرپانک 2077 ویژگی های تازه گیم پلی را معرفی می نماید

به گزارش مجله فناوری، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اخیرا تریلر نوی از بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077 یعنی فانتوم لیبرتی منتشر نموده است. این تریلر که با عنوان New Ways to Play در مراسم گیمزکام 2023 به نمایش گذاشته شد، ویژگی های نو گیم پلی را معرفی می نماید. این ویژگی ها به عنوان بخشی از بسته الحاقی بازی و به روزرسانی رایگان 2.0 ارائه می شوند.

ببینید؛ بسته الحاقی سایبرپانک 2077 ویژگی های تازه گیم پلی را معرفی می نماید

یکی از این ویژگی های انحصاری تازهی که به همراه بسته الحاقی در دسترس قرار می گیرد، درخت مهارت Relic، است. این درخت مهارت تازه طیف وسیعی از توانایی های قدرتمند را ارائه می دهد که به بازیکنان اجازه می دهد تا بر سبک های بازی تازه و متنوعی مسلط شوند و سازه های منحصربه فردی ایجاد نمایند. فانتوم لیبرتی بعلاوه یک مکان پرجمعیت تازه با نام Dogtown، با رویدادها و ماموریت های پویای بی خاتمه، کنسرت های اکشن، آیتم های لباس تازه، سلاح ها، سایبرویرها و موارد دیگری را برای کاوش معرفی می نماید.

تریلر تازه بعلاوه سیستم پرک بازطراحی شده بازی را برجسته می نماید و بعضی پرک های کاملا تازه را به نمایش می گذارد که گزینه های گیم پلی تأثیرگذارتر و توانایی از بین بردن دشمنان را به روش های هیجان انگیز مختلف به بازیکنان ارائه می دهد. هوش مصنوعی دشمنان در نبرد نیز ظاهرا قرار است یابد و این مبارزات را پویاتر می نماید.

یکی دیگر از تغییرات اساسی که در تریلر فاش شد، سیستم پلیس تازه بازی است. هوش مصنوعی پلیس بهبود یافته است و این بدان معناست که NCPD به اقدامات بازیکنان به روش های واقعی تر و مجذوب کننده تری پاسخ می دهد. این روش ها شامل راه اندازی موانع مختلف، کوشش برای خارج کردن بازیکنان از جاده و موارد دیگر می گردد. رانندگی در اطراف نایت سیتی نیز دچار تغییراتی شده است و شاهد معرفی نبرد با وسایل نقلیه هستیم که به بازیکن اجازه می دهد تا در حین رانندگی شلیک نموده و وسایل نقلیه دشمن را هک کند. این تغییرات همگی به عنوان بخشی از به روزرسانی 2.0 برای نسخه های نسل نهمی و کامپیوتر بازی به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

بسته الحاقی فانتوم لیبرتی در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) امسال تنها برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1790

به "ببینید؛ بسته الحاقی سایبرپانک 2077 ویژگی های تازه گیم پلی را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی سایبرپانک 2077 ویژگی های تازه گیم پلی را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید