بیش از 60 میلیارد تومان!، خسارت باورنکردنی تصادف با این ماشین، عکس

به گزارش مجله فناوری، فراری لافراری را باید یکی از مهم ترین خودروهای تاریخ فراری و حتی تاریخ خودروسازی دانست. این خودروی ارزشمند از سال معرفی آن در سال 2013 تا کنون، ارزش بسیاری پیدا نموده و هرساله بر قیمت آن افزوده می گردد. حالا فرض کنیداگر مالک یکی از 500 لافراری با این خودرو تصادف سنگین کند، چقدر هزینه و خسارت برایش رقم می خورد؟

بیش از 60 میلیارد تومان!، خسارت باورنکردنی تصادف با این ماشین، عکس

امیرمسعود عابدین: شما به تازگی با فراری لافراری خود تصادف نموده اید. شدت این تصادف آنقدر زیاد بوده که به مونوکوک فیبرکربنی آن هم آسیب رسانده است. اگر قابل تعمیر نباشد، باید تعویض گردد. با توجه به قطعات خودرو Scuderia، شما می توانید یک مونوکوک نو از فراری با قیمت یک میلیون دلار بخرید!

قیمت اصلی لافراری در زمان معرفی حدود 1.4 میلیون دلار بود، به این معنی که جایگزینی مونوکوک نو حدود سه چهارم قیمت پایه خودرو است! با این حال، این سوپراسپرت از زمان عرضه خود ارزش زیادی پیدا نموده است. قیمت نسخه های سالم و تمیز لافراری حدود 4 تا 4 میلیون و 200 هزار دلار (و حتی بیشتر) تخمین زده می گردد.

بازگشت رنو 5 محبوب به خط فراوری! /تصاویری از نسخه فراوریی رنو 5 برقی لو رفت! /عکس

قدرت نمایی شاسی بلند چینی در یک تست تصادف عجیب/هونگچی از پس یک گلوله آتشین برآمد! /فیلم

اگر به میزان کافی به لافراری خود آسیب رسانده اید که احتیاج به یک مونوکوک نو دارید، احتمالاً قطعات دیگری برای تعویض وجود دارد. یک قطعه سقف بیش از 140 هزار دلار و قسمت پشتی حدود 30 هزار دلار قیمت دارد. در مجموع قیمت تعمیرات و بازسازی یک لافراری با در نظر گرفتن هزینه های بدنه و رنگ، باید فراتر از یک میلیون و 200 هزار دلار (معادل بیش از 60 میلیارد تومان) باشد.

فراری در ابتدا قصد داشت 499 نمونه از لافراری بسازد. برای یاری به زلزله زدگان ایتالیا، پانصدمین خودرو را برای خیریه ساخت و آن را 7 میلیون دلار فروخت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1808

به "بیش از 60 میلیارد تومان!، خسارت باورنکردنی تصادف با این ماشین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 60 میلیارد تومان!، خسارت باورنکردنی تصادف با این ماشین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید