بیل گران ترین فوتبالیست دنیا می گردد

به گزارش مجله فناوری، گرت بیل در صورتی که مالکان جدید نیوکاسل از لیگ برتر انگلیس چراغ سبز مالکیت بگیرند تبدیل به گران ترین فوتبالیست دنیا می گردد.

بیل گران ترین فوتبالیست دنیا می گردد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مالکان آینده باشگاه نیوکاسل تصمیم گرفته اند تا گرت بیل را از رئال مادرید جذب نمایند و برای خرید این ستاره ولزی حاضر هستند 300 میلیون پوند به باشگاه مادریدی پرداخت نمایند تا او گران ترین بازیکن .

روزنامه Daily mail با اعلام این خبر به نقل از مایک اشلی، مالک فعلی نیوکاسل نوشت: سرمایه گذاران عربستانی پیش از آنکه به صورت رسمی مالکیت باشگاه نیوکاسل را بر عهده بگیرند و از سوی مسئولان برگزارنماینده لیگ برتر انگلیس چراغ سبز برای این مالکیت بگیرند وعده جذب گرت بیل را رسانه ای کردند و این در حالی است که مهر ثبت باشگاه نیوکاسل به نام آن ها نخورده است.

این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که سرمایه گذاران عربستانی تصمیم گرفته اند تا مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پیشین تاتنهام را که کارنامه پیروزی در این تیم داشت به عنوان سرمربی فصل آینده نیوکاسل انتخاب نمایند.

قرارداد گرت بیل با رئال مادرید تا ژوئن 2022 اعتبار دارد و فصل گذشته پس از آنکه زین الدین زیدان اعلام نمود نیازی به این ستاره ولزی ندارد او تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت و در تمرینات تیم جیانگ سو چین شرکت کرد اما پس از یک ماه زیدان نظرش را تغییر داد و بیل به جمع کهکشانی ها بازگشت تا در 18 بازی که برای رئال مادرید انجام داد پیروز به زدن 3 گل گردد. جدایی از رئال مادرید و حضور موقت در لیگ چین گویای آن است که بیل آمادگی جدایی از رئال مادرید و بازی در نیوکاسل را دارد و بدون تردید بازی در لیگ برتر انگلیس بهتر از چین است. حالا گرت بیل پیشنهادی 300 میلیون پوندی دارد که با آن می تواند در جابجایی تابستانی آماده دادن شوک خبری به لیگ برتر گردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 503

به "بیل گران ترین فوتبالیست دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گران ترین فوتبالیست دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید