تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی

به گزارش مجله فناوری، شناسه های FAN در حال حاضر به مراکز درخواست ویزا جهانی VFS تحویل داده می گردد.

تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی

شناسه FAN یک کارت شخصی و بخشی از سیستم شناسایی طرفداران فوتبال است که در روسیه ایجاد شده است.این کارت ها هم اکنون در مراکز درخواست ویزای دنیای قابل تهیه کردن است.

طرفداران با داشتن این کارت ها می توانند از امکانات موجودی که در روسیه برای آن ها تدارک دیده شده است استفاده نمایند. با استفاده از این کارت های می توانند بدون ویزا وارد روسیه شوند.

مسکو - وزارت ارتباطات و رسانه های جمعی فدراسیون روسیه اعلام نمود:

کانال های تحویل شناسه FAN در کشورهای مختلف افزایش یافته است. شهروندان خارجی که قصد دارند در مسابقات جام دنیای 2018 شرکت نمایند و شناسه های FAN را سفارش داده اند، اکنون می توانند آن ها را در مراکز درخواست ویزا دنیای VFS دریافت نمایند.

شناسه های FAN را می توان در مراکز درخواست ویزا دنیای VFS دنیای در سراسر دنیا دریافت کرد. در بعضی کشورها مانند چین، بریتانیا، ترکیه، سوئیس، لهستان، هند، لتونی و غیره، چندین مرکز دنیای درخواست ویزا وجود دارد و طرفداران می توانند راحت ترین راه را برای تحویل شناسه های FAN خود انتخاب نمایند.

Andrei Romankov، معاون بخش مدیریت پروژه های راهبردی وزارت ارتباطات، گفت:

ما آماده ایم تا برای 2 میلیون طرفدار FAN ID ایجاد کنیم و آن را به تماشاگران جام دنیای 2018 معرفی کنیم. ثبت نام و صدور شناسه FAN در حال حاضر رسما باز است. ما از طرفداران بین المللی که یک بلیت مسابقه دارند، که به وسیله FIFA تائید شده است یا درخواست خرید بلیت دارند، دعوت می کنیم تا یک شناسه FAN را سفارش دهند یا به یکی از مراکز درخواست ویزا دنیای VFS مراجعه نمایند. شناسه های FAN برای دریافت نمایندگان خارج از کشور به صورت یک بسته کوچک ثبت شده به وسیله پست روسیه ارسال می گردد.

شناسه FAN یک کارت شخصی مخصوص طرفداران جام دنیای 2018 است که در روسیه ایجاد می گردد.

FAN ID برای اولین بار در تاریخ مسابقات فیفا در جام کنفدراسیون های 2017 استفاده شد. فیفا بسیار از ابتکار عمل فدراسیون روسیه قدردانی کرد تا همه طرفداران با گذرنامه های خاصی وارد ورزشگاه ها شوند.

هر کسی که یک بلیت مسابقه خریداری نموده است، باید شناسه FAN دریافت کند. برای انجام این کار، باید یک فرم درخواست را در http://www.fan-id.ru پر کنید یا در یکی از مراکز توزیع شناسه FAN واقع در فدراسیون روسیه ثبت نام کنید.

همراه با یک بلیت مسابقه، شناسه FAN دسترسی سریع و راحت به ورزشگاه را برای همه تماشاچیان فراهم می نماید.

بینندگان و افراد بدون ویزا می توانند با یک شناسه FAN وارد روسیه شوند. بعلاوه اجازه می دهد تماشاچیان در سفرهای ویژه با قطارهای ویژه ای که شهرهای میزبان مسابقات را متصل می نمایند و در حمل و نقل عمومی شهرهای میزبان در روزهای مسابقه رایگان جابه جا شوند.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1511

به "تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید