تراکتور با هوادارانش قدرتمندتر می گردد، آماده سازی استادیوم تبریز

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: باتوجه به احتمال صدور مجوز بازگشت طرفداران به استادیوم ها، باشگاه تراکتور از مدت ها قبل در پی آماده سازی بستر مورد احتیاج برای حضور طرفداران در استادیوم یادگار امام (ره) بود که در این راستا جلساتی با مسئولان امر برگزار شده بود.

تراکتور با هوادارانش قدرتمندتر می گردد، آماده سازی استادیوم تبریز

وی با تاکید بر اینکه آماده سازی استادیوم یادگار امام (ره) کار جهادی و شبانه روزی بود، اضافه کرد: با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری باشگاه و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری تبریز تمامی اقدامات لازم برای برطرف نواقص استادیوم یادگار امام (ره) همانند نصب گیت های الکترونیکی مورد احتیاج برای حضور طرفداران در استادیوم، انجام شد.

وی با بیان اینکه آماده سازی استادیوم یادگار امام (ره) همت جمعی بود، اضافه کرد: تراکتور به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا، از نبود طرفدارانش طی دو سال اخیر متضرر شده است؛ به همین علت تمامی کوشش باشگاه و مسئولان استانی برای فراهم کردن بستر حضور طرفداران در بازی هفته بیست و چهارم بود که خوشبختانه این امر مهم، محقق شد.

سهرابی با بیان اینکه حضور طرفداران انرژی مضاعفی به تراکتور می دهد، اضافه کرد: خدا را شکر پرشورها پس از دو سال کنار تیم محبوبشان خواهند بود.

وی در مورد نحوه فروش بلیط بازی دو تیم تراکتور و مس، اعلام کرد: طرفداران می توانند به وسیله لینک مستقیم ticket.tractor-club.com نسبت به خرید بلیط بازی اقدام نمایند؛ البته طرفداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در استادیوم را خواهند داشت.

به گفته سهرابی، دریافت نوبت دوم واکسن کرونا حداقل 14 روز قبل از روز بازی، به همراه داشتن کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به استادیوم و تماشای بازی، از الزامات مشخص شده برای برگزاری بازی ها با حضور طرفداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور شرح داد: بلیط فروشی از ساعت 12 روز آدینه (12 فروردین) الی ساعت 14 روز یکشنبه (14 فروردین) ادامه دارد و به هیچ عنوان بلیط فروشی دستی و اینترنتی در استادیوم انجام نخواهد شد؛ پس لازم است طرفدارانی که پیروز به خرید بلیط نشده اند، از حضور در استادیوم اجتناب نمایند.

وی با بیان اینکه درب های استادیوم ساعت 18 روز یکشنبه (14 فروردین) به روی طرفداران باز می گردد، شرح داد: از طرفداران تقاضا می گردد که ضمن حضور به موقع در استادیوم، بر اساس شماره جایگاه مستقر شوند. ما از طرفداران پرشور تراکتور درخواست می کنیم که با رعایت تمامی دستورالعمل ها، به برگزاری بازی های آینده با حضور طرفداران، یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1551

به "تراکتور با هوادارانش قدرتمندتر می گردد، آماده سازی استادیوم تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور با هوادارانش قدرتمندتر می گردد، آماده سازی استادیوم تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید