تغییرات فراوان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نسبت به بازی رفت خبرنگاران

به گزارش مجله فناوری، ترکیب پرسپولیس در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان با تغییرات زیادی نسبت به بازی رفت دو تیم همراه خواهد بود

تغییرات فراوان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نسبت به بازی رفت خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس فردا آخرین بازی سال 99 را مقابل تیم نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد کرد. سرخ پوشان که با جهشی فوق العاده در هفته های اخیر با برد های پیاپی از میانه های جدول خود را بالا کشیده و به صدر جدول رسیدند، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان سال 99 را با صدرنشینی به پایان ببرند، آن هم در شرایطی که سرخ ها 3 بازیکن جدید را در جابجایی جذب کرده اند تا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی رفت مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

ترکیب پرسپولیس در بازی رفت

بازی رفت پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در تاریخ 6 شهریور در مسجد سلیمان برگزار گشت. گل محمدی در آن بازی با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی در میدان حاضر شد و توانست با تک گل سیامک نعمتی در دقیقه 40 به پیروزی برسد. بازیکنان تعویضی پرسپولیس در آن بازی احسان پهلوان، علی شجاعی و آرمان رمضانی بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1059

به "تغییرات فراوان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نسبت به بازی رفت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات فراوان پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان نسبت به بازی رفت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید